Mangel på pergotime:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

859 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. juli 2010

Lisbeth1985

Min mand og jeg har nu prøvet MEGET længe at få vores ønskebarn. I marts blev vi henvist til fertilitetsbehandling og efter lang ventetid, undersøgelser og mange bekymringer er vi nu blevet henvist til inseminationsbehandling. Problemet er nu bare, at pergotime (som jeg skal tage inden behandlingen) er udgået fra producenten og at det er umuligt at opdrive:-( Der er ingen melding om, hvornår det igen kommer på markedet og jeg kan slet ikke klare mere ventetid (især når man ikke ved, hvor længe det kommer til at vare ved).. Er der andre der har samme problem? Jeg har rigtig svært ved at acceptere, at lægerne bare siger, at vi må vente (synes vi allerede har ventet rigtig længe) - vil bare gerne igang NU!! Ville ønske, at der fandtes en anden behandling - er der nogle der har erfaring med en?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

Filuka

Det skulle komme igen i starten af august fik vi at vide. De sagde også på klinikken at vi nok ville få at vide på apoteket at de var udgået - men at det ikke var rigtigt. Gik også lige i panik forrige lørdag, da de ikke havde flere. Men hende på apoteket havde været så sød at ringe rundt, og havde fundet ud af, at de havde to pakker tilbage på apoteket rundt om hjørnet. Så begynd du bare at ringe rundt. Synes at de er meget forstående overfor at det er et følsomt emne og at det kan vælte hele ens verden at skulle vente yderligere.

Anmeld

28. juli 2010

Lisbeth1985

Tak for det hurtige svar:-) Da jeg var på apoteket fik jeg at vide, at det var udgået/trukket tilbage og at det derfor ikke er muligt at finde et apotek, der stadig lægger inde med noget (da de jo har sendt det retur).. Men jeg vil helt sikkert gribe telefonen i morgen og begynde på en ringerunde.. Så håber jeg, at det lykkedes:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.