Hvornår kunne jeres???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. juli 2010

B&J

Kravle ????

vende fra mave til ryg???

og fra rygt til mave??

Jeg har lige lovet af spør jer dejlige quinder her inde om kravle fra en veninde...

men mine lille dreng vender super godt fra mave til ryg men har kun engang vendt fra ryg til mave og han er 5mdr her den 4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

L-Mortil3

B&J skriver:

Kravle ????

vende fra mave til ryg???

og fra rygt til mave??

Jeg har lige lovet af spør jer dejlige quinder her inde om kravle fra en veninde...

men mine lille dreng vender super godt fra mave til ryg men har kun engang vendt fra ryg til mave og han er 5mdr her den 4

Liam..

Liam vendte sig fra ryg til mave i vuggen da han var 4 mdr (vist lidt før) og trillede sikkert begge veje på gulvet da han var knap 5 mdr.

Han har kravlet siden han var 7½ mdr, dog siddet på knæ og gynget siden 6 mdr (og derfra soldater "kravlet").

Anmeld

28. juli 2010

LinLin

mave til ryg 3½ md - kravlede fra 8 mdr. Kan ikke huske ryg til mave - men et stede derimellem

Anmeld

28. juli 2010

line melias mor

mave til ryg 4 måneder. kravle 7 1/2 måned. ryg til mave næsten 5 måneder.

Anmeld

28. juli 2010

B&J

godt min dreng ikke kravler i nu så er han da lidt baby i nu  men glæder mig til den dag det sker

Anmeld

28. juli 2010

SHERO

Mave til ryg da han var omkring 3 måneder, ryg til mave omkring 4½ måneder.. Kravle kan han ikke endnu, men tror ikke det vare så længe  :-)

Anmeld

28. juli 2010

4kløver

Min var ca 4 måneder  da hun bevist tog ryg til mave( før var det bare overbalance) ca 5 måneder mave til ryg og der fandt hun  af at man kunne rulle rundt. nu møver hun sig frem op på alle 4 har hun ikke fundet ud af

Anmeld

28. juli 2010

LC

Ryg til mave - 4måneder

Mave til ryg - 6måneder,

nu er hun 7 måneder, kravler ikke rigtigt men, maver sig rundt, så hun er i hele huset.

Anmeld

28. juli 2010

Frk. Himmelblå

Ryg til mave: 3 mdr

Mave til ryg: 3 1/2 mdr

Kravle: 7 1/2 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.