Jo så er det På lørdag, vores store dag er 
Og bedst som vi troede alt var på plads, ramler det hele igen ...
Jeg har været til Jm i dag, alt var fint, og til og med, har jeg
tabt 4 kg.
Så lykkelig spankulere jeg ud der fra, og skal så ned og prøve brudekjole ved min syreske 
Jeg kommer der ned, og prøver kjolen på
min fine kjole, ligner tilfældigvis Luna fra bamse og kylling s telt .. og da min flinke syreske vil rette den til på mig, får hun klippet hul i mave stoffet på kjolen .... jeg tuder og tuder 
Ny kjole skal findes og det haster ...... Nogle har måske læst med ang. at jeg blev røv rent af en veninde, i starten af måneden der sagde, hun havde kommet til at sælge den brudekjole, som hun ellers havde givet mig for et år siden .....
Hun er desværre min eneste udvej, så ringer til hende for at høre om hendes søs er kommet af med hendes ..... det er hun da heldig vis ikke men skal ha 3000.- for den ......virkelig mange penge, men kan ik se mig ud af en anden løsning, da jeg ellers skal betale noget mere for dem jeg finder på nettet brugt, eller i en rigtig brude butik ...... Så jeg ringer og siger Ja, jeg køber den ... Mennn nu er prisen lige steget med 500.- AAAARRRIIIIIIII jeg bider mit hysterri i mig, og siger, fint har pengene her, kommer du med kjolen så ?????
Sidder nu her og venter på kjolen ... Hmmmm ville bare ud med det
Tak fordi du læse med 
Anmeld