jeg har ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. juli 2010

Susan1978

røget i over en mdr nu..

kunne ik ryge da jeg fik bihulebetændelse og da jeg så fik halsbetændelse oveni.. ja så gik der 14 dage med det også kunne jeg jo ligeså godt lade være..

jeg har ingen problemer med at lade være, men for fanden hvor er jeg bange for de ekstra kilo.. er jo overvægtig i forvejen og jeg magter bare ikke flere kilo..

jeg trøster mig med at vi hernede på arbejde starter et 10 ugers DDV forløb op, også har jeg meldt mig til spinning igen + zumba i det lokale fitness center.. håber jeg kommer afsted.. starter op her 16 august.

men tænkt kan blive helt panikken over det, og har hele tiden den der frygt i baghovedet at hvis vægten sniger sig opad, så starter jeg med at ryge igen.

nå lige lidt sludder herfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

Fines mor

Susan1978 skriver:

røget i over en mdr nu..

kunne ik ryge da jeg fik bihulebetændelse og da jeg så fik halsbetændelse oveni.. ja så gik der 14 dage med det også kunne jeg jo ligeså godt lade være..

jeg har ingen problemer med at lade være, men for fanden hvor er jeg bange for de ekstra kilo.. er jo overvægtig i forvejen og jeg magter bare ikke flere kilo..

jeg trøster mig med at vi hernede på arbejde starter et 10 ugers DDV forløb op, også har jeg meldt mig til spinning igen + zumba i det lokale fitness center.. håber jeg kommer afsted.. starter op her 16 august.

men tænkt kan blive helt panikken over det, og har hele tiden den der frygt i baghovedet at hvis vægten sniger sig opad, så starter jeg med at ryge igen.

nå lige lidt sludder herfra.

Det er sku da godt fået Susan;-))) Hep hep...

Anmeld

29. juli 2010

JulieE

Sejt gået Susan!!!!

Anmeld

2. august 2010

tumle81

HVor er du sej Susan. Thumbs up for dig!!

Håber ikke kiloene kommer snigende, men med det program du allerede har lagt lyder det nu heller ikke som om det bliver tilfældet :-)

Knus Kathrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.