Gamle bamser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.893 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. juli 2010

roenlund

Jeg håber at der er nogle af jer skønne damer der evt kan hjælpe....

Hvordan rengør man gamle bamser??? både manden og jeg har nogle bamser fra vi var børn men da de jo har ligget urørt i mange år lugter de lidt af "gammelt støv" og det skal vores kommende lille pris jo ikke lugte til de kan jo ikke vaskes ved 60 grader  Bliver de "rene nok" hvis jeg bare vasker dem ved 30 grader... eller hvad skal jeg gøre??? synes også jeg hhar hørt noget med at man kan fryse ting

Håber der er nogle der kan hjælpe... Mvh Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

<3

Kogevask dem på 95gr. og derefter i fryseren. Så skulle alt være dødt ingen i. Hvis du er for øm om dem til at gøre det så skal de heller ikke bruges til en lille ny

Vi vasker v. 60gr. og tørretumbler de faste sovebamser hver uge og resten hver anden måned. Så det er noget slid de får sig

De skal kunne vaskes ved 60gr for ellers dør bakterier og støvmider ikke og så er det en ren bakteriebombe for barnet. Du kan i værste fald risikere at holde en forkølelse i live i laaang tid så tænk over hvad du virkelig vil

Anmeld

28. juli 2010

roenlund

Kirle skriver:

Kogevask dem på 95gr. og derefter i fryseren. Så skulle alt være dødt ingen i. Hvis du er for øm om dem til at gøre det så skal de heller ikke bruges til en lille ny

Vi vasker v. 60gr. og tørretumbler de faste sovebamser hver uge og resten hver anden måned. Så det er noget slid de får sig

De skal kunne vaskes ved 60gr for ellers dør bakterier og støvmider ikke og så er det en ren bakteriebombe for barnet. Du kan i værste fald risikere at holde en forkølelse i live i laaang tid så tænk over hvad du virkelig vil

Jeg mente også at de skulle have mindst 60 grader, undrer mig bare over at der står at de "kun" kan tåle 30 grader

Tror bare jeg vasker dem ved 60 grader og ser hvad der sker...

Anmeld

28. juli 2010

Fyn

Læg dem i et pudebetræk først...og vask dem i det. Så får de måske bare lidt mindre slid...

Held og lykke med projektet.

C.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.