Er bange for at skade barnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.949 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. juli 2010

Sally Nielsen

Lyder nok lidt dumt, men er bange for at ha sex

Kan det skade barnet hva stilling er evt bedst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

MarleneH

Sally Nielsen skriver:

Lyder nok lidt dumt, men er bange for at ha sex

Kan det skade barnet hva stilling er evt bedst

Det kan ikke skade barnet.. jeg var selv vildt nervøs i starten, tror det er meget normalt.. Herhjemme er det sku bare blevet lidt besværlig, med den store mave, men en pude under maven og så om på alle 4... hehe..

Knus Marlene 32+4

Anmeld

28. juli 2010

Sally Nielsen

Heller ikke hvis min mand lige er i det største

Anmeld

28. juli 2010

DLM

du kan ikke skade barnet ved at ha sex og stilling der kan i gøre hvad i vil så længe det ikke er ubehageligt for dig. så du kan roligt hygge dig med din mand

Anmeld

28. juli 2010

MarleneH

Sally Nielsen skriver:

Heller ikke hvis min mand lige er i det største

Har aldrig hørt om det skulle skade.. tror bare i skal føle jer frem, hvis det gør ondt skal du jo self sige fra

Anmeld

28. juli 2010

Sally Nielsen

MarleneH skriver:

Har aldrig hørt om det skulle skade.. tror bare i skal føle jer frem, hvis det gør ondt skal du jo self sige fra

Gør i det kun på alle 4

Anmeld

28. juli 2010

DLM

nej vi brugte mange forskellige stillinger, som sagt brug bare de stillinger du har det godt med, det må bare ikke være ubehageligt eller gøre ondt på dig.

Anmeld

28. juli 2010

MarleneH

Sally Nielsen skriver:

Gør i det kun på alle 4

ja her hjemme er det kun på alle 4 jeg kan ikke rigtig holde det ud på andre måder pga af maven...

Anmeld

28. juli 2010

Sally Nielsen

MarleneH skriver:

ja her hjemme er det kun på alle 4 jeg kan ikke rigtig holde det ud på andre måder pga af maven...

Er nok også det jeg har det bedst med på alle 4

Anmeld

28. juli 2010

Svane83

Jeg var til 1. lægebesøg i mandags

og der sagde min søde læge at man ikke kunne skade barnet det ligger slet ikke så din kæreste kan ramme det uanset om han så har en kæmpe neger pik (ej undskyld, men overdrivelse fremmer forståelsen)

Så i kan roligt nyde sex sammen, der er bare nogen stillinger der vil være mere behagelige end andre, dels fordi din livmorhals kan er mere følsom og så kan maven jo på sigt komme i vejen.

Desuden siges det at sex er godt for livmoderen, så kom du bare i gang, så længe du ikke får ondt så er der ingen begrænsninger sagde min læge.

Carina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.