Hel kalkunbryst og?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.500 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. juli 2010

Mussen2

Vi skal have et hel kalkunbryst i dag. Mangler inspiration til tilberedning og tilbehør.

Havde forstillet mig noget med at lægge bacon over og så proppe den med pikantost, men ellers ret tom for ideer denne morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

Dot D

Mussen2 skriver:

Vi skal have et hel kalkunbryst i dag. Mangler inspiration til tilberedning og tilbehør.

Havde forstillet mig noget med at lægge bacon over og så proppe den med pikantost, men ellers ret tom for ideer denne morgen

Når jeg laver det, så bruner jeg det hele stykke kød af først, så skære jeg nogle dybe revner på tværs, som jeg fylder med pikantost. Lægger det i et ovnfast fad og lægger porrer i ringe ved og hælder mornaysovs på( plus lidt mælk, hvis du vil have mere sovs) og putter det sidste pikantost ned ved. så ind i ovnen, knap en time ved 180 grader varmluft. Servere f.eks ris eller kartoffel kroketter til. Det smager mums

Anmeld

28. juli 2010

moniquesmor

tro jeg vil købe noget fløde ost uden smag også med masser af krydderier og friske krydderurter

eller bare lave noget riller i den lave en lækker krydder smør og smide i dem og så smid bacon rundt om

og så med en frisk salat hvor du laver kartoffle tern som du lave i oven i 1-1½

så med nogen nøder i salat og hvad man ellers kan lig i også noget lækker brød

ellers kan kan man lave nogen oven bagte kartoffle båd med masser af krydderi og en lækker sovs

Anmeld

28. juli 2010

twinboys

Mussen2 skriver:

Da jeg læste din overskrift tænkte jeg nam nam med pikant ost, hvidløg og bacon og hvad havde du så skrevet??? Næsten det samme... Så det bliver mit forslag

Majbritt

Anmeld

28. juli 2010

Thildesmor

Dot D skriver:

Når jeg laver det, så bruner jeg det hele stykke kød af først, så skære jeg nogle dybe revner på tværs, som jeg fylder med pikantost. Lægger det i et ovnfast fad og lægger porrer i ringe ved og hælder mornaysovs på( plus lidt mælk, hvis du vil have mere sovs) og putter det sidste pikantost ned ved. så ind i ovnen, knap en time ved 180 grader varmluft. Servere f.eks ris eller kartoffel kroketter til. Det smager mums

Hold da op det får da tænderne til at løbe i vand, nu ved jeg da hva vi skal ha til aften

Anmeld

28. juli 2010

Dot D

Thildesmor skriver:

Hold da op det får da tænderne til at løbe i vand, nu ved jeg da hva vi skal ha til aften

Smager vildt godt, så god fornøjelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.