kan man beholde sin lægen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.349 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. januar 2008

SaNiNa

Da vi jo er ved at lede efter hus (en stor jungle) er jeg kommet til at tænke på om vi kan beholde vores læge hvis vi flytter til en anden by? vi bor i odense og i odense finder man ikke mange landejendomme så vi har årslev med osse men efter sammenlægningerne af kommunerne er årslev blevet til faaborgmidtfyn vi vil helt ikke af med vores læge da han bare er så god...

Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2008

maria

hejsa. Man plejer at sku skifte læge hvis man flytter mere end 25 km væk ca. Men du kan få lægen til at skrive han gerne vil beholde jer som patienter, som så skal sendes til kommunen.

Anmeld

31. januar 2008

SaNiNa

hejsa. Man plejer at sku skifte læge hvis man flytter mere end 25 km væk ca. Men du kan få lægen til at skrive han gerne vil beholde jer som patienter, som så skal sendes til kommunen.

nååååh det var dejligt vi flytter ikke mere en 10-15 km væk vil virkelig bare ikke af med vores læge jeg fik han for snart 3 år siden da jeg flyttede herind.

Har aldrig haft sådan en god lægen. jeg kommer rigtig tit ved lægen da jeg har et rigtig dårligt imunforsvar (staves) og han ringer rigtig tit for at hører hvordan det går er det ikke sådan en læge alle ønsker sig...

Nej der blev jeg sgu glad...:))

Anmeld

31. januar 2008

Hudi

vores læge skal være inden for 5 km fra vores bopæl. Ellers skal han skrive under på at han gerne vil komme på hjemmebesøg selvom det er langt væk. Nogle læger gør det, men andre er ikke så villige.
Tal med din læge om det :)
Hilsen Heidi (der gerne snart vil føde) og lille Uma 210806(L)

Anmeld

31. januar 2008

Doktor Doolittle

Ja her er det også en radius af 5 km. lægen skal være i, hvis man skal beholde ham/hende, netop fordi det skal være muligt at komme på sygebesøg.
Knus Tina

Anmeld

2. februar 2008

Nan

Vi bor i Brønderslev men har læge i Aalborg. Vi fik ham til at skrive under på at han gerne ville beholde os som "klienter". Den afleverede vi så på kommunen.

Anmeld

4. februar 2008

Natasja

Sikke noget fis!!

Det med at det skal være inden for 5 km ellers ka de ikk komme på sygebesøg!! De får penge for hver km de kører.. Trust me.. i know..!

Natasja & Josefine, der har læge i Køge men har boet i Glostrup, Hvidovre og nu i Roskilde og mwed samme læge siden jeg blev født!

Anmeld

5. februar 2008

Hudi

jaaaa det kan godt være det er noget fis, men jeg kan faktisk godt forstå dem. Hvis de har mange patienter kan det være ret så problematisk hvis de skal ligge og kører 20-30 km hver vej, for at tage på hjemmebesøg. Det gør jo at færre ville kunne komme til på klinikken, plus at de jo har en masse spild-tid i bilen. Jeg havde haft den samme læge i 20 år da vi flyttede til København, og jeg ville rigtig gerne have beholdt ham, men nu må jeg indrømme at jeg er rigtig glad for at have lægen 'lige rundt om hjørnet' Specielt når Uma kommer til skade ½ time før de lukker;) så kan jeg stadig nå at komme til lægen (har hun gjort 3 gange nu) 8D Hilsen Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.