Hjælp, er mit vand gået?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. juli 2010

Anonym trådstarter

Hej jeg skriver lige ano

Men vågnede kl. 3 med et knald i min mave, og da jeg nåede ud på toilettet løb der en god potion væske ud.

Jeg har ingen ide om, om det var vandet, da jeg havde forestillet mig en syndflod

Jeg har ringet til fødegangen, som har givet mig en tid kl. 8.30 til tjek.

Er det mon idag vi får vores pige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

Delilah

Jeg ved ikke om det er vandet, men det kunne da godt lyde sådan. Tillykke med det og held og lykke med fødslen XD Er bare misundelig

Anmeld

28. juli 2010

Anonym trådstarter

Delilah skriver:

Jeg ved ikke om det er vandet, men det kunne da godt lyde sådan. Tillykke med det og held og lykke med fødslen XD Er bare misundelig

Tak, jeger skide nervøs ved ikke hvad jeg skal tage mig til

Anmeld

28. juli 2010

Susanne79

For mig lyder det som om det er vandet der er gået........ er der kommet mere siden?

Anmeld

28. juli 2010

LinLin

Jeg vågnede i hvert fald med et "knald" ved min første - nåede bare ikke ud på toilettet Han var født 12 timer senere

Anmeld

28. juli 2010

Maise

jeg lagde hovedet på puden og knalde så var der vand i sengen. veerne startede 1/2 time efter og et døgn efter havde jeg min pige i armene. tror bestemt det er dit vand der er gået. hos nogen siver det. hos mig var det syndflod( havde været igangsat i 3 døgn)

Anmeld

28. juli 2010

Dictes mor

Held og lykke, jeg kan se på tiden at du er inde til tjek på fødegangen nu, jeg håber, at det er i dag du får din lille pige

Anmeld

28. juli 2010

Mira0911

Er ret sikker på det er vandet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.