hej piger skal lige ud med min frustration. vores datter har spist meget lidt og næsten ikke sovet de to sidste dage. i dag var hun så ulykkelig og varm at jeg ringede til vagtlægen,han bad os komme. vi kommer ind og han tjekker hals og ører-ingenting. vi spørg så om det kan være tænder han svarer at det kunne det da sagtens mere var der ikke i det.
hun har eksem og det har været rigtig slemt især i dag så det kiggede han på. konklusionen efter 5 min det var nældefeber og vi fik noget beroligende hun skulle sove på. på apoteket får vi så af vide vi skal holde øje med hendes vejrtrækning da hun normalt er alt for lille til medicinen. jeg spørg så om hun kunne stoppe med at trække vejret-JA det kunne hun men det skete i meget få tilfælde. WHAT!!! tænkte jeg bare aldrig i livet om jeg skal give min datter noget med den risiko.
vi tog hjem uden at købe det. hun bliver så ved med at skrige og er sindsyg varm. min kæreste ringer til en anden vagtlæge og han fortæller så at det var det helt rigtige vi gjorde og at han aldrig ville udstede den medicin på den baggrund og slet ikke til så lille en pige. jeg har nu fået hende til at sove og her sidder jeg og tænker lidt for mig selv:hold da op hvor er jeg glad for vi lyttede til vores mavefornemmelse. jeg er sådan på vagt overfor de vagtlæger og hvor er det træls man skal betvivle dem.
undskyld det blev så langt jeg er bare så ked af at stå i en situation hvor man ikke bliver hjulpet på en ordentlig måde
Anmeld