så sov dog.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.350 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. juli 2010

NinaNymannMadsen

for anden dag i træk laver asta det samme nummer, hun lægger sig til at sove, sover en halv time ca vågner så igen og så lige meget hvor meget vi så prøver vil hun bare ikke sove, hun sover og så går vi ud fra værelset og så vågner hun igen og så kan man starte forfra igen igen. hvad kan man gøre med sådan et barn hvad er det der gør hun ikke vil sove med mindre en af os er der inde. ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

4xGreve

Astasmor skriver:

for anden dag i træk laver asta det samme nummer, hun lægger sig til at sove, sover en halv time ca vågner så igen og så lige meget hvor meget vi så prøver vil hun bare ikke sove, hun sover og så går vi ud fra værelset og så vågner hun igen og så kan man starte forfra igen igen. hvad kan man gøre med sådan et barn hvad er det der gør hun ikke vil sove med mindre en af os er der inde. ???

Tror da lige jeg skal kigge med her, for Daniella laver samme nummer vi har dog prøvet meget med at stille os uden for døren og fortælle hende at det erokay og at far og mor er lige herude, vi viser os ikke men lader hende høre os, hvis hun f.eks trænger til at høre os over lidt llænger tid dog uden at behøve at vi kommer ind så er en sang også god

Anmeld

27. juli 2010

NinaNymannMadsen

WiitrioeN skriver:

Tror da lige jeg skal kigge med her, for Daniella laver samme nummer vi har dog prøvet meget med at stille os uden for døren og fortælle hende at det erokay og at far og mor er lige herude, vi viser os ikke men lader hende høre os, hvis hun f.eks trænger til at høre os over lidt llænger tid dog uden at behøve at vi kommer ind så er en sang også god

du kikker bare med.

har vi også prøvet. hun virker til der er noget der skræmer hende inde på værelset og kan bare ikke se hvad det skulle være for vi har ikke ændret på noget der inde overhovedet.

og det er altså hårdt når man selv lige har brug for bare lidt tid til lige at puste ud og sige nu er vi os selv og kan slappe af oven på en hel dag med en lille pige der er over det hele. igår fik jeg hende til at sove ved at amme hende, men hun sov inde i vores seng for da ejg flytted hende vågned hun igen igen og så var der ikke rigtig andre muligheder til sidst.

Anmeld

27. juli 2010

mor_sabina

Jeg synes også vi har haft nogle perioder hvor han bare vender rundt på søvnen, og her prøver vi at holde fast i vores oprindelige putteritual, så han ikke vender mere op og ned på det.

Men har du prøver at undersøge søvnassosiationer? Det skal helst ligne det hun er faldt i sævn ved først, så hvis hun har tabt sutten, brystet er væk, eller hun flytter seng så kan hun blive forvirret.

Jeg lader tt Phillip ligge lidt og se om han selv finder tilbage i søvnen og ofte skal han bare lige mosle sig på plads.

Men jeg krydser for at det bare er en fast og i snart er tilbage i de vante rutiner.

Der ligger også et tigerspring omkring 13 måneder?

Anmeld

28. juli 2010

NinaNymannMadsen

mor_sabina skriver:

Jeg synes også vi har haft nogle perioder hvor han bare vender rundt på søvnen, og her prøver vi at holde fast i vores oprindelige putteritual, så han ikke vender mere op og ned på det.

Men har du prøver at undersøge søvnassosiationer? Det skal helst ligne det hun er faldt i sævn ved først, så hvis hun har tabt sutten, brystet er væk, eller hun flytter seng så kan hun blive forvirret.

Jeg lader tt Phillip ligge lidt og se om han selv finder tilbage i søvnen og ofte skal han bare lige mosle sig på plads.

Men jeg krydser for at det bare er en fast og i snart er tilbage i de vante rutiner.

Der ligger også et tigerspring omkring 13 måneder?

hun burger ikke sut. og bryst er kun en sidste udvej. hendes seng står som den altid har gjort og er den samme stadig. kan ikke se hvad der skulle være inde i hendes værelse der gør hun ikke vil.

har tænkt lidt om det kunne være de der tigerspring der.

men håber da også hun snart vender tilbage til det vandte.

Anmeld

28. juli 2010

TbCp

Tror du det kunne hjælpe med lidt stille musik?

Ellers så har vi i de perioder ladet Liva sove inde hos os. Efter lidt tid er det ovre igen og vi har kunne putte hende på eget værelse igen.

Anmeld

28. juli 2010

Maise

jeg tænker også tigerspring. har hun normalt noget med ørene??nogle børn vågnerefter ca 1/2 time hvis de har noget med ørene fordi det Eustatiske tryk bliver for højt og generer. varmen måske eller tænder på vej??

du har sikkert undersøgt det hele. såå formentlig tigerspring.

Anmeld

28. juli 2010

BinaMor

gabriella har også sådan en nat el. periode engang imellem.. faktisk lige i nat også.. en af os lægger os ind til hende og sover eller hiver hende ind til os for at sove. så får vi hurtigst ro.. og hun putter selv dagen efter uden besvær.

Anmeld

28. juli 2010

NinaNymannMadsen

Maise skriver:

jeg tænker også tigerspring. har hun normalt noget med ørene??nogle børn vågnerefter ca 1/2 time hvis de har noget med ørene fordi det Eustatiske tryk bliver for højt og generer. varmen måske eller tænder på vej??

du har sikkert undersøgt det hele. såå formentlig tigerspring.

hun har aldrig haft noget med hendes øre.

og vi har et vindue til at stå åben der inde hvilket aldrig har generet hende. tør ikk mærke efter med tænder da hun så bare bider, men kunne godt ske der er flere tænder på vej igen igen. men syntes tigerspringet lyder mest sandsynlig når man efter hånden har prøvet alt andet

Anmeld

28. juli 2010

NinaNymannMadsen

TbCp skriver:

Tror du det kunne hjælpe med lidt stille musik?

Ellers så har vi i de perioder ladet Liva sove inde hos os. Efter lidt tid er det ovre igen og vi har kunne putte hende på eget værelse igen.

hjælper desværre ikke med musik.

tror måske også bare hun skal ha lov til at sove inde ved os lidt. har hun gjort de to sidste nætter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.