Carsten og Gittes Filmballade

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du og dit barn været inde og se "Carsten og Gittes filmballade"?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.585 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. juli 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg vil gerne anbefale den aktuelle biograffilm "Carsten og Gittes Filmballade". Den handler om to dukker, der er i biografen og ser 6 forskellige korte film. Jeg havde min 6-årige datter og 3-årige søn med inde og se den. Min 3-årige søn jar krudt i rumpen, og det var hans første tur i biorgrafen. Filmen varer 45 min. og minder mest af alt om en udvidet "Fjernsyn for dig". Den formåede at holde min søn fokuseret (og i sin stol) under hele filmen. Han skulle dog lige vænne sig til det høje ludniveau, som dog var mest udpræget under reklamer og forfilm. Min 6-årige syntes også, at den var sjov og god. Børnene fik hver en filmplakat med hjem, som har givet mange gode snakke.

Så jeg kan kun anbefale at tage sit barn med ind og se den, hvis han / hun har sin første biograftur til gode og har spilopper i kroppen :)

Filmens hjemmeside:

http://www.filmballade.dk/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2008

1977

Profilbillede for 1977
Anders Morgentailer var i godmorgen Danmark for noget tid siden og den lyder rigtig god

Anmeld

2. juli 2008

Mary

Jeg havde min datter med i mandags - hun er 2½ år, og hun var helt opslugt af filmen hele vejen igennem. Hendes første bif'tur, og bestemt ikke den sidste. Kan varmt anbefales! :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.