Scanningsbillede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.750 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. juli 2010

*A*

Så har jeg været til en tilvækst scanning med drengene.

De vokser som de skal - så det er jeg bare rigtig glad for!

Vil lige dele et billede med jer... Vil i ikke også dele jeres?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

Tanja Hedelund Jensen

Vi har lagt alle vore scanningsbilleder ind på vores hjemmeside: tanja-christian.dk

Det er de bedste billeder jeg længe har fået "taget". Jeg kan godt bare sidde og kigge på det lille vidunder der ligger i min mave. 

Anmeld

28. juli 2010

*A*

Tanja Hedelund Jensen skriver:

Vi har lagt alle vore scanningsbilleder ind på vores hjemmeside: tanja-christian.dk

Det er de bedste billeder jeg længe har fået "taget". Jeg kan godt bare sidde og kigge på det lille vidunder der ligger i min mave. 

Hey,

Tror da lige at jeg springer ind på jeres hjemmeside og kigger lidt

Anmeld

28. juli 2010

silden85

her er et billede fra den gang jeg var til Md-scanning da jeg var 20+4  her på billede kan man se h*n hoved også er det h*n ben/fod der ligger ved siden af hovedet, vi fik også et billede med hjem hvor h*n liller og sutter på sit knæ jeg skriver h*n for hende der scannede mig, var ikke helt sikker på om det var en lille dreng, men hun troede det

-silden85 22+5

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. juli 2010

Tanja Hedelund Jensen

*A* skriver:

Hey,

Tror da lige at jeg springer ind på jeres hjemmeside og kigger lidt

Det ser ellser også ud til at være nogle fine drenge du har dig der.

Hvornår er du sat til?

Anmeld

28. juli 2010

*A*

Tanja Hedelund Jensen skriver:

Det ser ellser også ud til at være nogle fine drenge du har dig der.

Hvornår er du sat til?

Hej igen,

Jeg er sat til d. 19. november, men bliver sat igang ca. 14 dage før

Anmeld

30. juli 2010

Dansker I Holland

*A* skriver:

Hej igen,

Jeg er sat til d. 19. november, men bliver sat igang ca. 14 dage før

Hejsa Jeg er sat til den 15 november Må jeg spørge hvorfor du bliver sat i gang 14 dage før ?

Knus Sussie 24+4

Anmeld

30. juli 2010

*A*

NR3ønskebarn skriver:

Hejsa Jeg er sat til den 15 november Må jeg spørge hvorfor du bliver sat i gang 14 dage før ?

Knus Sussie 24+4

Det siger overlægen på sygehuset at man gør når der er tale om en tvillingegraviditet.

Fandt lige nedenstående på nettet:

"Med hensyn til den besked du har fået om, at din fødsel vil blive sat i gang i 38. uge, er dette almindeligt på langt de fleste fødesteder. Den forklaring JEG fik, da jeg fik besked om, at jeg ville blive sat i gang i 38. uge var, at det er en stor belastning at være gravid med tvillinger, og at den øgede belastning de sidste par uger ikke er noget, der betyder synderligt meget i forhold til størrelsen på børnene i forhold til at gå tiden ud. Denne praksis er selvfølgelig ikke benyttet alle steder. Men børn født i 38. uge anses også som værende født til termin."

Anmeld

30. juli 2010

Dansker I Holland

*A* skriver:

Det siger overlægen på sygehuset at man gør når der er tale om en tvillingegraviditet.

Fandt lige nedenstående på nettet:

"Med hensyn til den besked du har fået om, at din fødsel vil blive sat i gang i 38. uge, er dette almindeligt på langt de fleste fødesteder. Den forklaring JEG fik, da jeg fik besked om, at jeg ville blive sat i gang i 38. uge var, at det er en stor belastning at være gravid med tvillinger, og at den øgede belastning de sidste par uger ikke er noget, der betyder synderligt meget i forhold til størrelsen på børnene i forhold til at gå tiden ud. Denne praksis er selvfølgelig ikke benyttet alle steder. Men børn født i 38. uge anses også som værende født til termin."

GRINER virkelig højt nu af mig selv altså... Jeg havde SLET ikke set at du ventede tvillinger ggg... Så kan jeg da bedre forstå at du bliver sat i gang Hehe... Ved du hvordan du skal sættes igang så ?

Knus Sussie 24+4

Anmeld

31. juli 2010

*A*

NR3ønskebarn skriver:

GRINER virkelig højt nu af mig selv altså... Jeg havde SLET ikke set at du ventede tvillinger ggg... Så kan jeg da bedre forstå at du bliver sat i gang Hehe... Ved du hvordan du skal sættes igang så ?

Knus Sussie 24+4

Hehe... Nope ved ikke noget endnu. Får det først at vide når jeg er i uge 34

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.