Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FÅRK!!! Hvor gør det da bare djævle ondt..Andre der har prøvet det?Og er der seriøst ikke noget at gøre udover at tape den sammen med tåen ved siden af, is på og en pano?Det kan sgu da ikke passe at man ikke mindst får et par krykker i credit for al den smerte det forvolder
Trine - Med en dødelig violetfarvet lilletå... Håber den bliver på
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja det gør hamrende ondt, jeg har haft min sparket af led... og nej der er ikke andet at gøre...
Mener der er noget med at du ikke må gå i træsko, men det gør du vel heller ikke...
aaaaav da.. lyder dælme som om det gør nas... hvad har du dog lavet kvinde??
Har ikke prøvet det - men det lyder slemt....
Jeg har et par krykker (med ispigge) du kan låne...... Fik dem aldrig sendt tilbage til Södankula hospitalet i det nordligste nordfinland efter en syg skiferie....
Av av, men det er hvad der sker når man ikke tager sin mobil når folk ringer:-)
"Nårh, din lille stakkel..."
NOT!!!!
Macrolf skriver: Har også prøvet det, det gør mega nas! Der er intet andet at gøre end forbinding og smertestillende. Det kan være en fordel at gå i træsko for der kan du ikke bøje tæerne og det heler hurtigere :-) God bedring :-)
Har også prøvet det, det gør mega nas! Der er intet andet at gøre end forbinding og smertestillende. Det kan være en fordel at gå i træsko for der kan du ikke bøje tæerne og det heler hurtigere :-) God bedring :-)
Jahrmen, hun går jo allerede i træsko.
Tryne: du må lave en lille rede i sofanen, og så må The Stig sgu lige tage the kids i et par uger eller 3, så mamma kan få slappet af...
Bamme skriver: Jahrmen, hun går jo allerede i træsko. Tryne: du må lave en lille rede i sofanen, og så må The Stig sgu lige tage the kids i et par uger eller 3, så mamma kan få slappet af...
ja jeg har desværre også været der... en kæmpe tyrekalv trådte å min tå!!.
jeg blev anbefalet at gå i træsko... ja træsko!!. så det syntes jeg da bestemt du skulle prøve
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128