Brækket lilletå

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.332 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. juli 2010

Tynen

FÅRK!!! Hvor gør det da bare djævle ondt..

Andre der har prøvet det?
Og er der seriøst ikke noget at gøre udover at tape den sammen med tåen ved siden af, is på og en pano?

Det kan sgu da ikke passe at man ikke mindst får et par krykker i credit for al den smerte det forvolder

Trine - Med en dødelig violetfarvet lilletå... Håber den bliver på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

Plysbjørnen

Ja det gør hamrende ondt, jeg har haft min sparket af led... og nej der er ikke andet at gøre... 

Mener der er noget med at du ikke må gå i træsko, men det gør du vel heller ikke...

Anmeld

27. juli 2010

bette

aaaaav da.. lyder dælme som om det gør nas... hvad har du dog lavet kvinde??

Anmeld

27. juli 2010

Kaufie

Har ikke prøvet det - men det lyder slemt....

Jeg har et par krykker (med ispigge) du kan låne...... Fik dem aldrig sendt tilbage til Södankula hospitalet i det nordligste nordfinland efter en syg skiferie....

Anmeld

27. juli 2010

Muffinmus

Av av, men det er hvad der sker når man ikke tager sin mobil når folk ringer:-)

Anmeld

30. juli 2010

Bamme

"Nårh, din lille stakkel..."

NOT!!!!

Anmeld

30. juli 2010

..

Har også prøvet det, det gør mega nas! Der er intet andet at gøre end forbinding og smertestillende. Det kan være en fordel at gå i træsko for der kan du ikke bøje tæerne og det heler hurtigere :-)

God bedring :-)

Anmeld

30. juli 2010

Bamme

Macrolf skriver:

Har også prøvet det, det gør mega nas! Der er intet andet at gøre end forbinding og smertestillende. Det kan være en fordel at gå i træsko for der kan du ikke bøje tæerne og det heler hurtigere :-)

God bedring :-)

Jahrmen, hun går jo allerede i træsko.

Tryne: du må lave en lille rede i sofanen, og så må The Stig sgu lige tage the kids i et par uger eller 3, så mamma kan få slappet af...

Anmeld

30. juli 2010

..

Bamme skriver:

Jahrmen, hun går jo allerede i træsko.

Tryne: du må lave en lille rede i sofanen, og så må The Stig sgu lige tage the kids i et par uger eller 3, så mamma kan få slappet af...

Anmeld

30. juli 2010

ka li ja

ja jeg har desværre også været der... en kæmpe tyrekalv trådte å min tå!!.

jeg blev anbefalet at gå i træsko... ja træsko!!. så det syntes jeg da bestemt du skulle prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.