Scanning 17 +1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.718 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. juli 2010

businesstigger

Jeg havde jo gået og undret mig over at jeg i 1. graviditet allerede mærkede liv i uge 16 og ikke rigtigt endnu denne gang. Så havde fået gjort mig selv ret nervøs da jeg havde en klar forventning om at jeg ville mærke liv før eller senest samme tidspunkt som sidst. Så var kommet ud i et skrækscenarie om at det måske var fordi der var noget galt, og at det var derfor babyen havde set lille ud til NF scanningen (blev rykket 8 dage tilbage). Da der er 1 mnd til MD scanning besluttede jeg mig for at bruge 500 kr på en privat scanning så jeg kunne blive beroligt med at der var liv i babyen og at alt så fint ud.

Vi var til scanningen i dag og der var godt liv i maven, så det var rigtig rart. Er meget lettet og tror på at jeg kan få slappet mere af frem til MD scanningen nu.

Alexander havde sagt at han mente det blev en baby med tissemand og det fik han ret i. Han skal have en lillebror

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

Thildesmor

åhh hvor var det dejligt at du fik ro i sindet, og RIGTIG mange gange tillykke med den kommende lillebror

Anette

Anmeld

27. juli 2010

Mira0911

Gode billeder... Og tillykke med prinsen... :)

Anmeld

27. juli 2010

businesstigger

Thildesmor skriver:

åhh hvor var det dejligt at du fik ro i sindet, og RIGTIG mange gange tillykke med den kommende lillebror

Anette

Ja det er altså rart lige at få bekræftet at alt ser fint ud. Og så er det jo dejligt nemt når nu vi har en masse drenge ting alligevel

Anmeld

27. juli 2010

businesstigger

MoarJ skriver:

Gode billeder... Og tillykke med prinsen...

Tusind tak!

Anmeld

27. juli 2010

Thildesmor

businesstigger skriver:

Ja det er altså rart lige at få bekræftet at alt ser fint ud. Og så er det jo dejligt nemt når nu vi har en masse drenge ting alligevel

hihi ja det er rigtig gemmer også alt thildes tøj som er for småt, hvis nu vi får en pige næste gang.. bliver det en dreng jamen så kommer han bare i lyserødt ...gazz...

Anmeld

27. juli 2010

Mama2980

Tillykke med lillebror

Anmeld

27. juli 2010

Sakris

Tillykke med lillebror, og hvor dejligt han har det fint!

Anmeld

27. juli 2010

businesstigger

Thildesmor skriver:

hihi ja det er rigtig gemmer også alt thildes tøj som er for småt, hvis nu vi får en pige næste gang.. bliver det en dreng jamen så kommer han bare i lyserødt ...gazz...

Så længe han slipper for kjolerne går det nok

Anmeld

27. juli 2010

businesstigger

Mama2980 skriver:

Tillykke med lillebror

Tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.