Hvor har I købt seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. juli 2010

otlitrom

Vi mangler en ny seng, den gamle er simpelthen for lille. 2 msk. på 120 cm er bare ikke nok.

Men hvor har I købt seng? Og er der noget i kan anbefale eller fraråde?

Hvor brede er Jeres senge?

Vi er ikke interesserede i elevation. Bare en plain box-madras med meder under.

Kom endelig med Jeres gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

SarahAa

kitty skriver:

Vi mangler en ny seng, den gamle er simpelthen for lille. 2 msk. på 120 cm er bare ikke nok.

Vi købte en stor boxmadra i Ikea til 1000kr. Og den er gangske udemærket. Og med den rette topmadras så er det bare super Mederne havde vi for vejen

Anmeld

27. juli 2010

otlitrom

SarahAa skriver:

Vi købte en stor boxmadra i Ikea til 1000kr. Og den er gangske udemærket. Og med den rette topmadras så er det bare super Mederne havde vi for vejen

Det lyder da rimelig billigt? Måske man skulle kigge i Ikea

Anmeld

27. juli 2010

SarahAa

kitty skriver:

Det lyder da rimelig billigt? Måske man skulle kigge i Ikea

Det er da forsøget værd

Anmeld

27. juli 2010

smokin

kitty skriver:

Hvor brede er Jeres senge?

vi købte vores i jysk for 7995 og man sover i den som en drøm. den er 180x200.

Anmeld

27. juli 2010

TbCp

Vi har en ganske almindelig stålramme og så har vi en Tempur-madras. Den madras er fantastisk!
Vores er 140 bred, fin størrelse til os to men kniber dog lidt når Liva også vil være der, dog mest fordi hun altid skal ligge på den anden led

Anmeld

27. juli 2010

otlitrom

Zette skriver:

vi købte vores i jysk for 7995 og man sover i den som en drøm. den er 180x200.

Så du kan godt anbefale Jysk? Jeg er opdraget til at synes at det er fy at handle i Jysk.. Men altså.. Nu kan jeg måske ikke helt se problemet længere Jeg bestemmer jo heldigvis selv nu, ikke min far

Anmeld

27. juli 2010

otlitrom

TbCp skriver:

Vi har en ganske almindelig stålramme og så har vi en Tempur-madras. Den madras er fantastisk!
Vores er 140 bred, fin størrelse til os to men kniber dog lidt når Liva også vil være der, dog mest fordi hun altid skal ligge på den anden led

Jeg tror også godt jeg kunne nøjes med 140, hvis manden for pokker bare kunne ligge stille... Han ligger og kejter rundt, og jeg sover så elendigt. Specielt nu i varmen! Så vil altså have ny seng. NU !!

Anmeld

27. juli 2010

smokin

kitty skriver:

Så du kan godt anbefale Jysk? Jeg er opdraget til at synes at det er fy at handle i Jysk.. Men altså.. Nu kan jeg måske ikke helt se problemet længere Jeg bestemmer jo heldigvis selv nu, ikke min far

prøv at tage din kæreste i hånden og gå ud og prøv gold60 madrassen med halv skum/halv latex topmadras...Jeg siger dig man sover godt! de har dem på udstilling så man kan afprøve dem. Det gode ved de madrasser er at det er to seperate og en tyk topmadras. Så hvis nu du er et lille nips på 50 kg skal du have en madras, og din kæreste en stor mand på 90 kg, så skal han have en anden... men topmadrassen gør at det stadig følels som en seng og så sover I begge bare optimalt.

vi var mange steder - IKEA er fy fy, det vil du blive ked af.

http://www.jysk.dk/4/5/16/538/3212132/a/catalog

der er madrasserne. vi købte dog dem på tilbud MED topmadras for 7995.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.