Erkendelsens time :D :-/ :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. januar 2008

Doktor Doolittle

Jeg har haft så travlt med bare at skrive og skrive, at jeg dårligt har nået at tænke på meget andet i min ph.d. I går aftes satte jeg sidste punktum i min afhandling, i diskussionen :)) Dvs. jeg har 4 færdige artikler, eet færdigt kapitel, en introduktion, en diskussion, en konklusion og en laaaaaaaaaaaaang referenceliste. Det er helt vildt!!! :P:D:))8D Jeg er jo faktisk blevet hurtigere færdig, end jeg havde turdet håbe på :)) Starter først nyt job 1. marts så når da også at få tid til en del ferie med drengene (L)(L)(L) Godt nok kommer der rettelser fra mine vejledere løbende, vi skal holde et enkelt møde, jeg skal indhente nogle medforfattererklæringer og selve afhandlingen skal printes, bindes ind og afleveres, så der er da stadig nogle småting. Meeeeeeeeeennnn, ikke noget der kommer til at tage en hel måned :P Nu er det så for alvor gået op for mig, at jeg skal forlade denne dejlige arbejdsplads :'( og mine fantastiske kolleger her 8( Jeg har været her i 5 år, det længste jeg nogen sinde har været eet sted. Jeg har spist morgenmad ovre på klinikken i dag (dér hvor patienterne er), og der var en helt vemodig stemning, hvor alle sagde de ville savne mig :S:) Lige for lidt siden drak jeg kaffe med en del fra forskningen, hvor jeg har mit kontor, de sagde det blev helt forfærdeligt, når jeg ikke er her mere, at jeg er en person de VIRKELIG vil savne og at jeg aldrig vil kunne erstattes. Jeg blev helt flov :$ men også rigtig glad :)) Jeg kommer virkelig til at savne stedet her :'( men glæder mig da også til at komme videre og lære noget nyt :) og er slet ikke i tvivl om at jeg selvfølig får søde kolleger det nye sted også :)) Som læge er man jo bare noget rodløs, så de næste 4 år skal jeg skifte arbejdsplads 5 gange, så man når ikke rigtig at blive integreret i en afdeling. Nå, bare lidt melankolske tanker fra mig, så kender I mig igen ;) Jeg håber I alle nyder jeres dag. Knus fra Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2008

MissLizzy

Uh Tina hvor er det bare hårdt og spændende samtidig. Jeg håber du kommer til at nyde den sidste tid på dit gamle arbejde, det lyder trods alt som om du skal forbi et par gange endnu. Kan godt forstå at du synes det er lidt af en normade tilstand de næste 4 år :'( Nyd de rosende ord og man jo altid komme forbi en anden gang og høre hvordan det går. Stort knus fra Lisbeth

Anmeld

31. januar 2008

rlyn

Åhh Tina, hvor bliver det altså spændende - men kan godt forstå, hvis det føles ambivalent.
Stort tillykke med den afsluttede afhandling og hvor er det lækkert, at du kan holde lidt fri med jeres skønne knægte :D

Glæder mig til at høre resultatet på afhandlingen. Hvornår får du det at vide? Skal du forsvare/redegøre for den på et tidspunkt?

Knus
Rikke

Anmeld

31. januar 2008

Hejren

Tillykke og godt gået:)

Anmeld

1. februar 2008

Doktor Doolittle

Tak alle 3 :))
Og ja det bliver super spændende. På infektionsmedicinsk på Hvidovre kommer jeg mest til at arbejde med narkomaner og HIV patienter og en gang imellem noget mere sjældent som fx. SARS eller tyfus. Da der var tsunami sidst, kom de fleste ind forbi Hvidovre og blev checket igennem.
Jeg skal forsvare min afhandling, men det bliver først efter sommerferien. Jeg har en enkelt udenlandsk opponent, så tager det altid lidt ekstra tid. Jeg skal holde et oplæg på en time, så har hver af de 3 opponenter en halv time til at stille spørgsmål. Til sidst går du ud og voterer, og så får jeg min ph.d. grad :))8D:P(C)
Knus Tina

Anmeld

1. februar 2008

Doktor Doolittle

Slåfejl, du = de går ud og voterer, altså opponenterne :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.