Forstuvet haleben under fødsel:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.683 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. juli 2010

LHA

Hej piger.

Da jeg fik min søn for 9 måneder siden forstuvet jeg mit haleben under fødslen. Det gjorde/gør så frygtelig ondt. Men jeg bliver bare ved med at døje med det, jeg kan ikke ligge på ryggen og ikke sidde i længere tid på mig bagdel før det begynder at gøre rigtig ondt.

Jeg har gået til fys for at se om det kunne hjælpe men det endte med et par dage i sengen hvor jeg kun kunne ligge på siden.

Er der andet der har prøvet det? Hvornår gik det væk hos jer?

På forhånd tak for svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

dorthemus

Jeg har ikke prøvet det under fødslen, men jeg faldt engang og forstuvede mit haleben og det gjorde p**** hamrende ondt, så jeg forstår din smerte. Der gik lang tid før det var i orden..ihvertfald et par måneder

Anmeld

27. juli 2010

LHA

dorthemus skriver:

Jeg har ikke prøvet det under fødslen, men jeg faldt engang og forstuvede mit haleben og det gjorde p**** hamrende ondt, så jeg forstår din smerte. Der gik lang tid før det var i orden..ihvertfald et par måneder

Åhh nej må du ikke sige.. Men du skriver et par måneder og mit er ikke en gang forsvundet efter 9 måneder nu.

Min kusine forstuvet også hendes under fødsel, tror vist vi skyder vores børn ud i raket fart i familien.

Anmeld

27. juli 2010

dorthemus

LHA skriver:

Åhh nej må du ikke sige.. Men du skriver et par måneder og mit er ikke en gang forsvundet efter 9 måneder nu.

Min kusine forstuvet også hendes under fødsel, tror vist vi skyder vores børn ud i raket fart i familien.

Hvor er det synd for dig...det er så smertefuldt!

Anmeld

27. juli 2010

mariamiss6

LHA skriver:

Hej piger.

Da jeg fik min søn for 9 måneder siden forstuvet jeg mit haleben under fødslen. Det gjorde/gør så frygtelig ondt. Men jeg bliver bare ved med at døje med det, jeg kan ikke ligge på ryggen og ikke sidde i længere tid på mig bagdel før det begynder at gøre rigtig ondt.

Jeg har gået til fys for at se om det kunne hjælpe men det endte med et par dage i sengen hvor jeg kun kunne ligge på siden.

Er der andet der har prøvet det? Hvornår gik det væk hos jer?

På forhånd tak for svar.

Jeg havde også ondt i mit haleben efter min første fødsel, det var ikke slemt forstuvet, men det gjorde i hvert fald ondt rigtig længe...

I december faldt jeg og forstuvede mit haleben voldsomt, og jeg mærker det stadig til tider...

Et forstuvet haleben kan du have "glæde" af længe, selv efter forstuvelsen er overstået.
Det vil nok være "svagt"/følsomt i lang tid, og der er ikke rigtig andet for end at prøve at aflaste det i de perioder....

Jeg føler godt nok med dig, for det gør edder mame nuller naller sådan noget...

Ked af jeg ikke kunne give dig noget positivt svar.

Anmeld

27. juli 2010

Mette+Mathias

Jeg forstuvede også mit under fødslen - faktisk tror jeg det brækkede for det mærker ikke lige nu og jeg hørte også en høj "knæk-lyd". Det gjorde MEGET ondt det første stykke tid, og den dag i dag er der bestemte måder jeg ikke kan sidde på (og knægten bliver 6 til oktober!).

Jeg havde en tidligere kollega som fortalte, at hun stadig kunne mærke det - 25 år efter!

Anmeld

27. juli 2010

Alberts/

jeg prøvededet godt nok ikke under fødslen,

men har forstuvet det, måske haft et lille brud på det efter jeg styrtet på hest, og mit er ikke gået væk har haft det i 4 år nu, desværre, men her i min gravidtet bruger jeg et bækkenløsnings bælte som hjælper utrolig meget på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.