Fosterbevægelser ??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. juli 2010

MissBabyBoom

Haai alle Jer andre mødre !

Er meget nysgerrig efter om der er andre end mig der prøvede at mærke fosterbevægelser i uge 14+ ved barn nr 2 ( Anden graviditet )

Jeg har overdrevet bobbel-fornemmelser om aftenen når jeg ligger i min seng og skal sove . Kan huske den følelse med min datter , da jeg ventede hende .

Synes bare det er ret tidligt her denne gang ..

Har nogen andre prøvet det ?

Håber nogen har et svar , som måske kan berolige mig lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

KarinaV

Ja jeg har mærket bevægelser den sidste uges tid nu. (Er nu 14+1) Fik bekræftet at det var baby da jeg var til NF skanning igår. babyen spjættede og det kunne jeg tydeligt mærke

Anmeld

27. juli 2010

MissBabyBoom

Okay , så kan jeg bedre forstå det   Meget rart at få afklaret det , så jeg ikke behøver være nervøs mere .

Håber din scanning gik godt ..

Tusind tak for hjælpen  Og fortsat god rejse igennem din graviditet

Anmeld

29. juli 2010

Joanna

Også her... jeg var 14 et eller andet, da jeg mærkede de første små "hop". Der er dage imellem, at jeg mærker det, men det er dejligt at blive bekræftet i, at der er nogen ombord

Jordemoderen sagde, at det var ret almindeligt for flergangsmødre at mærke det ved 15. uge og fremefter.

Anmeld

31. juli 2010

MissBabyBoom

Oooorh takker

Jeg regner med at jeg snart skal til jordemoder , så forhører mig lige en ekstra gang hos hende . For mærker rimelig mange boblende hop og stik dagligt nu .

Men endnu engang tak

Anmeld

31. juli 2010

Multebær

Jeg er førstegangsfødende og fra uge 12 af jeg synes jeg kunne mærke nogle spjæt når jeg nyser. Mon dog?

Det er nok bare mig der er fjollet og forstiller mig ting. Jeg ved ikke hvordan det skal føles hvis det er foster bevægelser. 

Anmeld

1. august 2010

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg er gravid med nummer 2 og jeg har også kunne mærke bobler fra uge 14. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.