Fri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. juli 2010

Stumpen

Det er hvad jeg fik i morgen.. Vi var sat 3 på, så jeg spurgte om jeg ikke kunne flytte min vagt til en onsdag, hvor jeg ikke er sat på, men der er personlaemøde alligevel pga. de nye ting som skal ske derude...

Det gav Anja lidt pyskisk ro.. For hold da op vores hjem sejler.. Så det må jeg få lidt styr på, mens Victoria sover til middag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

Munder

Stumpen skriver:

Det er hvad jeg fik i morgen.. Vi var sat 3 på, så jeg spurgte om jeg ikke kunne flytte min vagt til en onsdag, hvor jeg ikke er sat på, men der er personlaemøde alligevel pga. de nye ting som skal ske derude...

Det gav Anja lidt pyskisk ro.. For hold da op vores hjem sejler.. Så det må jeg få lidt styr på, mens Victoria sover til middag...

Nice

De fridage der er uventede er altså altid de bedste. Nød du dagen søde?

Anmeld

28. juli 2010

Stumpen

Munder skriver:

Nice

De fridage der er uventede er altså altid de bedste. Nød du dagen søde?

Ja jeg kan da skimme bundene af vasketøjskurvene nu og fik ryddet op i div. rum samt gjort rent på pigernes værelser..

Idag har Victoria og jeg været i Herning... Vi skulle til tjek på sygehuset og alt ser fint ud...

I morgen tager min mor Victoria og så må jeg heller få fingeren ud og gjort rent i resten af lejligheden.. Senere kommer hun med Victoria og tager Mathilde med hjem til en overnatning..

Fredag er skemafri, hvis jeg når at gøre alt rent i morgen og så står den atter på 10 timers arbejde lørdag..

Anmeld

28. juli 2010

Heidi B

Lyder sgu da lækkert Anja...

Du har da en super mor der..... Kan man låne, tror du ikke hun er vild efter at passe et par raske drenge???

Anmeld

28. juli 2010

Stumpen

Heidi B skriver:

Lyder sgu da lækkert Anja...

Du har da en super mor der..... Kan man låne, tror du ikke hun er vild efter at passe et par raske drenge???

Jeg deler ikke

Anmeld

28. juli 2010

Heidi B

28. juli 2010

Stumpen

Heidi B skriver:

I låve U 2

Anmeld

28. juli 2010

Heidi B

Møs møs

Anmeld

28. juli 2010

Munder

I er da bare herlige tøser....

er glad for at jeg har mødt dig "live" stumpemor, og glæder mig rigtig meget til at møde Heidi!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.