Hvornår fik i menses (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2010

Idas_mor

Første gang fik jeg det efter 3 måneder... Jeg ammede fuldt ud til hun var 5½ måned, og deltid indtil 13 måneder... Det skal dog siges at jeg fik det der efter 3 mdr og så gik der yderliger 3 mrd før jeg fik det igen og derefter kom det regelmæssigt ....

Anden gang fik jeg det først efter 7-8 mrd.. Her ammede jeg også fuldt til 5½ mrd og deltid til 14 mrd....

Men ved ikke om det har noget at sige at min den første sov igennem fra dag et og den anden blev nat ammet alt alt for længe.... og mange gange!!!

Mvh Anita

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

Bom

MariaE skriver:

1 gang- 8 uger- KS

2 gang-6 uger- fødsel

Så her gjorde det hverken til eller fra med ks...emn det burde det jo heller ikke på nogen måde:-)

Begge gange har jeg ammet fuldt ud!!

Og kan i øvrigt tilføje der gik MANGE mdr før den kom regelmæssigt:-) Bare så du ikke tror du er gravid hvis den ikke lige kommer punktligt hver gang:-)

Nu er jeg lidt nysgerrig, hvorfor fik du ks første gang og ikke anden gang??

Fik selv aks pga Matilde's hjertelyd, de fandt så ud af at mit bækken var meget lille og at hun slet ikke var trængt ned i det..

Jeg har ikke fået min menstruation endnu, så startede egentlig kun afstemningen for at se hvornår jeg kunne forvente menses igen..  Vi passer på, så der skulle ingen fare være for ny graviditet..

Anmeld

26. juli 2010

Nemesis

første gang fik jeg mens igen efter 6 uger- anden gang efter 28 dage og her denne sidste gang efter 9 uger.

Det har alle gange været ks.

Jeg har ammet alle 3 gange og sara bliver stadig delvist ammet.

min mens har været reglmæssig siden første gang denne gang.

:-) Sisse

Anmeld

26. juli 2010

Decoban

fødte ved verginalfødsel, fik min mens knap 8 mdr efter fødslen.

fuldammede til hun var 5 mdr og stoppede helt med at amme da hun var 10½ måneder.

testede positiv igen da hun var 11 mdr, så nåede at have mens 3 gange imellem...

nu er hun så 11½ måned...

Anmeld

26. juli 2010

twinboys

Mini-Terp skriver:

Hvornår fik i jeres menstruation efter fødslen??

Skriv gerne om i ammer og om det var kejsersnit eller verginal..

Knus Maria som stadig ikke har fået menses efter Matilde's ankomst.. (2 mdr)

Hold da fast det kan jeg sørme ikke huske så har stemt blank...

Det er jo også over 7år siden... smiler

Anmeld

27. juli 2010

betski

Mini-Terp skriver:

Hvornår fik i jeres menstruation efter fødslen??

Skriv gerne om i ammer og om det var kejsersnit eller verginal..

Knus Maria som stadig ikke har fået menses efter Matilde's ankomst.. (2 mdr)

Jeg fik min mens den dag vi blev gift  Jeg var netop stoppet med at amme og min datter blev taget ved kejsersnit.

Anmeld

27. juli 2010

B&J

jeg fik det lige efter en månede og min dreng er en falske dreng

Anmeld

27. juli 2010

Susanne79

min menes kom efter ca 2,5 mdr. Ammede fuldt i 1,5 mdr og har siden supplerede med MME. Overvejer dog kraftigt at stoppe amning, da tænderne er begyndt at dukke op (AV AV)

Anmeld

27. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977

Mener det var 9 uger efter fødslen. Det var en vaginal fødsel og jeg havde et flaskebarn.

Anmeld

27. juli 2010

Mette Nexø

Her gik der knap 8 uger og jeg fødte ved ks. Har ammet fuldt ud til hun var 4 mdr og da hun var 6½ mdr meldte hun selv helt fra med at blive ammet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.