min super seje store pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.821 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. juli 2010

karina1980

Jasmin har i en uge nu snakket om hul i ørene, ja faktisk siden hun så et par hjerte øreringe på bornholm,

så idag kørte vi til guldsmeden og fik dem lavet og ved første klik, siger hun bare: av mor, det gør altså lidt ondt!

men da hun ser den i øret er hun bare fuldstændig ligeglad, dog lidt nervøs da hun skyder nr. 2 i, men da de sidder i begge smiler hun bare og siger så: se jeg pev ikke engang, så jeg var stor nok

hun var bare så super sej, gik selv ind i butikken og bad om hul i ørene og tog det bare i stiv arm.

så her følger lige 2 billeder af hende med de store flotte lyserøde sten hun har fået i

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

Chamomile

Hvor er hun dygtig, og sød ser hun ud

Anmeld

26. juli 2010

NinaNymannMadsen

sikke da en stor pige du har der da. det ville jeg ikke ha turet da jeg var i den alder.

jeg var vidst nok 13 eller 14 da jeg fik mine første huller i ørene. og idag har jeg 4 der kan ses og har haft 3 mere som er vokset sammen.

Anmeld

26. juli 2010

moniquesmor

hvor er fin tænk af hun stadig tur med andet øre..

hvor er hun dog fin

Anmeld

26. juli 2010

mullesmith2

Hvor er hun sød  sku sejt gået.

Anmeld

26. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

sådan

åh glæder mig også til jeg skal følge min datter - men vil vente til hun selv kan bede om det..

var selv 5 da jeg fik det.. syntes det er så yndigt til små piger

Anmeld

26. juli 2010

mafalck

Hvor er hun bare sej...

En i min mødregruppe, hendes datter er 10mdr og har også lige fået det lavet... det synes jeg er tidligt, men det ser sgu alligevel sødt ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.