Hindeløsning.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.780 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. juli 2010

lollandpigen

Hej piger...

har termin på onsdag og skal til JM i morgen tirsdag, og kom til at tænke på om ens JM mon vil lave hindeløsning på en??

Og er der nogle der har prøvet det og gør det ondt?? Og skal man være åben/ moden til fødsel før de kan/vil gøre det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

Dansker I Holland

lollandpigen skriver:

Hej piger...

har termin på onsdag og skal til JM i morgen tirsdag, og kom til at tænke på om ens JM mon vil lave hindeløsning på en??

Og er der nogle der har prøvet det og gør det ondt?? Og skal man være åben/ moden til fødsel før de kan/vil gøre det??

Ja det kan en jordemoder godt gøre på dig. Har en veninde som fik det gjort, men det hjalp så ikke på hende, ikke for at sige at det ikke hjælper Ville bare sige at jeg har ikke prøvet det før, men det har min veninde og det hjalp ikke på hende. Smiler...

Knus Sussie 24+0

Anmeld

26. juli 2010

Dansker I Holland

Plus at min veninde sagde at det ikke gjorde ondt Smiler..

Anmeld

26. juli 2010

Low

Jeg har prøvet det da jeg var gået 10 dage over og det gjorde ikke ondt men det hjælp heller ikke. Jeg fik en igen da jeg var 14 dage over og det gjorde ondt. Det hjalp ikke på mig, jeg skulle have stik piller og fødte først 42+2. Men jeg tror ikke de vil lave en på dig hvis du ikke er gået over tid.

Anmeld

26. juli 2010

Low

Low skriver:

Jeg har prøvet det da jeg var gået 10 dage over og det gjorde ikke ondt men det hjælp heller ikke. Jeg fik en igen da jeg var 14 dage over og det gjorde ondt. Det hjalp ikke på mig, jeg skulle have stik piller og fødte først 42+2. Men jeg tror ikke de vil lave en på dig hvis du ikke er gået over tid.

Og ja man skal vise lidt åben. De skal kunne få en finger eller 2 op

Anmeld

26. juli 2010

Anne85

Der er sikkert forskel fra sygehus til sygehus, men i Kolding vil de ikke lave det på dig før du er 41+
Da min jordemoder ikke kunne mærke om prinsessen lå med hovedet oppe eller nede blev hun dog alligevel nødt til at undersøge mig forneden da jeg var 40+4, men hun sagde at hun slet ikke ville kunne komme til at lave en hindeløsning (jeg havde 3 cm livmoderhals og var 1 cm åben). Ugen efter havde jeg så en tid hvor hun skulle forsøge hindeløsning (ny procedure i Kolding) og lykkedes det ikke ville jeg få tid til igangsættelse. Hun lavede hindeløsningen på mig (var 2 cm åben med 1 1/2 cm livmoderhals) - det gjorde på ingen måde ondt - jeg opfattede slet ikke at hun gjorde det, men jeg blødte lidt bagefter. Og jeg fødte samme nat

Anmeld

26. juli 2010

dorthemus

lollandpigen skriver:

Hej piger...

Det prøvede min JM da jeg var 40 + 2 og hun kunne ikke...men alligevel satte hendes "pillen rundt" gang i veerne samme aften og jeg fødte næsten to døgn senere

Anmeld

26. juli 2010

Diana...

Jeg tror ikke på de vil gøre det før din termin normindre du er rigtig rigtig skidt så du ikke kan klare at gå over det går ind for at det skal ske naturligt hvad det jo helst også skal. 

Jeg fik løsnet dem 2 gange da jeg var 10 dage over tid og 13 dage over tid hvor jeg så også fødte den eneste grund til jeg fik lov til at få det gjort var fordi jeg skulle føde hjemme og der må man max gå 14 dage over til derefter skal de ske på fødegangen. 

Held og lykke med det. 

Knus Diana

Hov og nej jeg synes ikke det gjorde ond jeg kunne slet ikke mærke det men det undret så min jdm fordi det åbentbart plejer at gøre lidt ond. 

Anmeld

26. juli 2010

lollandpigen

Diana... skriver:

Jeg tror ikke på de vil gøre det før din termin normindre du er rigtig rigtig skidt så du ikke kan klare at gå over det går ind for at det skal ske naturligt hvad det jo helst også skal. 

Jeg fik løsnet dem 2 gange da jeg var 10 dage over tid og 13 dage over tid hvor jeg så også fødte den eneste grund til jeg fik lov til at få det gjort var fordi jeg skulle føde hjemme og der må man max gå 14 dage over til derefter skal de ske på fødegangen. 

Held og lykke med det. 

Knus Diana

Hov og nej jeg synes ikke det gjorde ond jeg kunne slet ikke mærke det men det undret så min jdm fordi det åbentbart plejer at gøre lidt ond. 

Har termin onsdag så det bliver i 39+6 jeg får det gjort hvis det er... Jeg har bækkenløsning og nu også for højt blodtryk, æggehvider i urin, hovedpine og meget hævet fødder så skal til kontrol på FG på mandag så håber hun måske vil fordi jeg har det som jeg har det....

Men er rigtigt det helst skal være så naturligt som muligt....

Anmeld

26. juli 2010

Diana...

lollandpigen skriver:

Har termin onsdag så det bliver i 39+6 jeg får det gjort hvis det er... Jeg har bækkenløsning og nu også for højt blodtryk, æggehvider i urin, hovedpine og meget hævet fødder så skal til kontrol på FG på mandag så håber hun måske vil fordi jeg har det som jeg har det....

Men er rigtigt det helst skal være så naturligt som muligt....

Uhh ja så du også hård ramt var. Håber hun vil og at din krop så er klar til at lade det blive gjort for jeg mener hun sagde til mig at hvis min krop ikke var klar hjalp det heller ikke at få dem løsnet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.