På vognen igen imorgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. juli 2010

twinboys

Er der andre der skal med på vognen???

Jeg starter på ww igen imorgen...

Nu er jeg klar og nu skal jeg smide de kilo...

Tirsdag i uge 32 skal jeg ned og vejes igen... Og jeg skal af med ferie flæsket...  Der er nemlig lukket imorgen og i næste uge pga. ferie...

Jeg ved ikke hvad jeg pt. vejer da min vægt er gået i stykker, men vil bare under det jeg vejede inden jeg tog på ferie inden uge 32... og så skal jeg have tabt mig inden min fødselsdag...

Så kom med ind i kampen...

Hilsen den røde flæskesteg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

Pia.

Altså jeg er jo stadig i gang - trods ferie... dog hos vægtkonsulenterne...  jeg har tabt 14 kilo nu - også selvom jeg har været en uge i Frankrig/Paris - Disney Land... Har haft et par enkle dage med ekstra god mad (du ved det man helst ikke skal spise for meget af) men holder mig 100 % fra slik, chips og chokolade...Og så har jeg motioneret en masse selvom vi har ferie.. så kan man nemlig godt give sig selv lov til lidt ekstra godt...

Så ja jeg er med på vognen endnu... - Glæder mig til at høre hvad du vejer og hvor meget du skal tabe...

Knus Pia - 10 kilo fra mål, så vejer jeg 58 kilo som jeg drømmer om...

Anmeld

26. juli 2010

Svei

God vind i to.. ja, jeg har jo desværre eller heldigvis... ikke mere fedt at skulle af med, tilgengæld så løber jeg som en gal, næsten... og det kan ses...er sgu træls at man ikke liiiiige kan pause den, men så slasker kroppen igen...der var engang da man var ung og stram og ikke behøvede at gøre så meget for at være fit...

I skal nok nå det og krydser for at I holder det, foraltid....min motivation er at jeg smadrer både bryster og mave hvis jeg tager mere end et par kilo på og selvom det ikke var hårdt at blive opereret, så gider jeg ikke lige igen og min bankkonto vil nok heller ikke synes om det,,...griner-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.