er så skuffet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. juli 2010

Heidimed lea

så jeg må ud med det øvøvøvøvøv  er ellers ikke tit jeg er gal..

sagen er den at Lea gerne ville holde fødselsdag for pigerne. de er 4 piger fra 2006 dem har vi inviteret til i dag og alle havde på forhånd sagt ja  (skal siges at i Leas børnehave holder de fødselsdag sådan at de kun inviterer få)  dette mener jeg nu også er bedst for Lea at de er få,,

lea vil gerne have en prinsessse fest så det har jeg lavet med prinsesse fondantkage og det hele og hun har gldet sig helt vildt..   så igår meldte den første fra   og idagkl 14 hvor de er inviteret til   melder hendes bedste veninde fra  pga hun er genert og ikke vil..     jeg tilbyder moderen at komme med og få en kop kaffe så de kan lege lidt sammen og få kage, Lea bliver rigtig kedaf det og det forklarer jeg moderen,,   men nej når pigen ikke vil skal hun ikke tvinges..  der er jeg nu af en anden mening.

men skuffende,, nu hygger de 2 sig så heldigvis,, men alligevel dagen var planlagt i samråd med forældrene pga ferietid så alle kunne...  føler mig bare lidt dum lige nu da vi har stået på den anden ende hele dagen.. med oprydning og mad

hvad mener i            knus Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

3rollinger

Ja, det er da rigtig træls. Det var da godt der var én pige tilbage.

Skla vi ikke se billeder af prinsesserne og kagen?

Og tillykke med Lea

Knus

Anmeld

26. juli 2010

Heidimed lea

billeder kommer her.. det er mit første forsøg med fondant.. jeg havde lavet noget mørkt også,, men det blev mislykket

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. juli 2010

3rollinger

Den ser fin ud. Flot første forsøg  Hvad sagde pigerne til sådan en prinsesse kage?

Anmeld

26. juli 2010

Tina2

Wooow, den er flot Heidi!!!!

Jeg var godt nok blevet muggen over den udmelding.... Ja, fint nok pigen er genert hjemmefra- mooon det ikke var moderen der gad!!!?  Synes jeg fandme ikke man kan være bekendt!!!!

Nogle mennesker har bare ingen pli!

Stort tillykke med Lea, vi glæder os til vi ses imorgen!!!!! :-)

Anmeld

26. juli 2010

g.seerup

super fin kage!!!!

Godt at pigerne hyggede sig, selv om det kun blev de to, men kan sagtens forstå du er skuffet, og også lidt ked af det på leas vejne.

Anmeld

26. juli 2010

Stumpen

Jeg var dælme også blevet noget så skuffet!!! Nogen gange skal man bare vende tingene og se hvordan man selv ville have det, hvis der blev meldt afbud i sidste øjeblik...

Vi havde inviteret til Mathildes fødselsdag søndag d. 22.aug

-altså:

Karstens søster og kæreste

Karstens søster, mand og to børn

Karstens foældre

Mine søstre, mænd og tilsammen 4 børn

min mor

min far og hans kone

samt den familie som jeg var ung pige i huset hos, for 10 år siden..

ALLE på min side meldte fra og faktiske burde man bare tænke fint nok, men min mave snærrede sig total sammen på Mathildes vejne, selvom hun nok ikke som sådan vil ligge mærke til det..

Så nu har vi inviteret til søndagen før, der er lidt flere der kan og så kommer "min anden familie" fortsat den 22....

Lang forklaring, men man bliver bare ekstrem skuffet....

MEN HOOOOOOOOOOOOOOOOOLD DA OP SIKKE EN KAGE.... MUMS MAND

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.