Veninder søges i Århus, silkeborg, skanderborg og omegn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.218 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. juli 2010

BechHannibal

Jeg er en kvinde på 21 år, som bor sammen med min forlovede på 26 år. Vi venter os vores første barn den 2/6

Vi flyttede til Århus for 2 år siden, men har været svært at finde nye bekendskaber.

Nu flytter vi igen, da vi skal have noget større at bo i, når den lille kommer  

Vi flytter ikke uden for østjylland, så det ville være super skønt med en veninde i nærheden  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

Mira0911

BechHannibal skriver:

Jeg er en kvinde på 21 år, som bor sammen med min forlovede på 26 år. Vi venter os vores første barn den 2/6

Vi flyttede til Århus for 2 år siden, men har været svært at finde nye bekendskaber.

Vi flytter ikke uden for østjylland, så det ville være super skønt med en veninde i nærheden  

Hejsa... :)

Hvor flytter I hen af?

Jeg og min kæreste bor i Virklund 5 km fra Silkeborg... Og vi søger også nye bekendtskaber... :)

Min kæreste er 33 år, arbejder på møbelfabrik, interessere sig meget for fodbold, han dyrker det ikke mere... Han er kontrollør på stadion i silkeborg.. Og er lige begyndt at tage landet rundt og spotte til kampene, når silkeborg spiller... Han står til tider også vagt til koncerter... ;)

Jeg selv er 25 - 26 til september... Jeg er i aktivering, søger job hele tiden, det er ikke lige nemt her i tiden... Håber jeg snart fisker et job op... Vi har sammen Julie Mira fra Februar 2009... :) Jeg er den store kagebager.. Elsker at lave kager, med det hele af tilbehør... Overtrække kagen og pynte... :)

Vi søger nogen vi kan hænge ud sammen med, osv videre i den dur...

Hvis det har noget interesse, så skriv endelig...

Anmeld

26. juli 2010

BechHannibal

Hej MoarJ

Vi ved ikke endnu hvor vi vil flytte hen. Som sagt så kender vi ikke området så godt. Så det skal lige tjekkes ud først. og ja, så skal vores andelsbolig også sælges

Det lyder meget interessant med din kærestes job og interesser

Jeg selv, er ved at uddanne mig som kok - men som lige p.t står på stand by pga. min graviditet Så jeg kan sagtens relatere mig til din store interesser for bagning og den slags

Anmeld

26. juli 2010

Mira0911

Jeg har også læst til kok, tjener hele den vej der ud af.... Men aldrig fundet en læreplads...

Vil gerne uddanne mig til sosu hjælper og derefter assistent... :) For at jeg kan komme på voksen hjælper udd. kræver det 1 års erfaring, så det skal jeg have samlet sammen først...

Anmeld

26. juli 2010

LHA

BechHannibal skriver:

Hej Piger

Tror også gerne jeg/vi vil være med her.

Vi bor godt nok i Allingåbro 20 km uden for Randers.

Vi bor i et dejlig hus vi selv har sat i stand og har en dreng sammen på 9 måneder. Min kæreste arbejder som mekaniker i Grenå og jeg selv skal starte på sosu assistent på mandag. Jeg er 21 og kæresten er 29.

MoarJ du er  bestemt ikke den eneste kage bage elsker..

Anmeld

26. juli 2010

FrkT

Hej

Vi bor i Kragelund ca. 10 km fra Silkeborg.

Er 24 og kæresten er 31 (32 til november). Vi har ingen børn endnu, men prøver

Jeg arbejder på et bosted for voksne udviklingshæmmede, og kæresten er kok (eller ved at færdiguddanne sig til det, efter nogle år som selvstændig).

Vi søger også  nogle vennepar, til at lave ting med i fritiden. Vi er begge meget glade for musik og især at synge.

Har det interesse, så skriv endelig

Anmeld

26. juli 2010

Mira0911

FrkT skriver:

Hej

Vi bor i Kragelund ca. 10 km fra Silkeborg.

Er 24 og kæresten er 31 (32 til november). Vi har ingen børn endnu, men prøver

Jeg arbejder på et bosted for voksne udviklingshæmmede, og kæresten er kok (eller ved at færdiguddanne sig til det, efter nogle år som selvstændig).

Vi søger også  nogle vennepar, til at lave ting med i fritiden. Vi er begge meget glade for musik og især at synge.

Har det interesse, så skriv endelig

Søde vi må snart finde ud af noget.... :)

Anmeld

26. juli 2010

Mira0911

LHA skriver:

Hej Piger

Tror også gerne jeg/vi vil være med her.

Vi bor godt nok i Allingåbro 20 km uden for Randers.

Vi bor i et dejlig hus vi selv har sat i stand og har en dreng sammen på 9 måneder. Min kæreste arbejder som mekaniker i Grenå og jeg selv skal starte på sosu assistent på mandag. Jeg er 21 og kæresten er 29.

MoarJ du er  bestemt ikke den eneste kage bage elsker..

Iih... Jeg er nu kun nybegynder sådan da....

Anmeld

27. juli 2010

LHA

MoarJ skriver:

Iih... Jeg er nu kun nybegynder sådan da....

Jeg har heller ikke lavet ret mange kager endnu.

Stopper ihvertfald ikke forløbi det er rigtig sjovt.

Anmeld

27. juli 2010

NinaNymannMadsen

BechHannibal skriver:

hej.

jeg er en pige på 20 bor sammen med min kæreste på 26 (27 til oktober) vi bor i en fin lejlighed i Horsens (så ved ikke om det er inden for de områder du søger veninder)

vi har sammen en dejlig datter på 1 år og en 1 måned hun hedder Asta Maria.

min kæreste går hjemme som indvalidepansionist, og lige nu har ejg sommerferie ind til den 18 sugust hvor jeg skal starte på HG-voksen.

jeg kender ikke ret mange med børn og har søgt veninder længe, har fundet nogen stykker men ikke nogen jeg sådan har mødtes med endnu, kun en her inde fra.

så du er velkommen til at skrive hvis det var noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.