hjælp ang. elevplads???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.138 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. juli 2010

Lene-Oliver

Hej tøser.

Jeg håber lidt på at der er nogen her inde der kan hjælpe mig.

Jeg har min handelsskole eksamen og står nu i den lykkelige situration at jeg har fået tilbudt en elevplads som speditør elev.

Men hvordan hænger det sammen økonomisk?

Jeg står alene med min søn på to år og får nu både boligstøtte, betalt daginstidution og forhøjet børnepenge, vil jeg stadig gøre det under en elev plads???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

JacobsMoar

Lene-Oliver skriver:

Hej tøser.

Jeg håber lidt på at der er nogen her inde der kan hjælpe mig.

Jeg har min handelsskole eksamen og står nu i den lykkelige situration at jeg har fået tilbudt en elevplads som speditør elev.

Men hvordan hænger det sammen økonomisk?

Jeg står alene med min søn på to år og får nu både boligstøtte, betalt daginstidution og forhøjet børnepenge, vil jeg stadig gøre det under en elev plads???

Først, STORT tillykke med elevpladsen !!

Aner ikke hvordan det hænger sammen økonomisk, men ring til fagforeningen, her hos os er speditørerne i HTS.. Og så ring på kommunen og spørg hvilke konsekvenser det vil have for dig, det er mit bedste bud.. Du kan alligevel ikke bruge svarerne herinde som argument, i tilfælde af at du senere hen får noget andet at vide hos kommunen

Anmeld

26. juli 2010

Lene-Oliver

Bromberg skriver:

Først, STORT tillykke med elevpladsen !!

Aner ikke hvordan det hænger sammen økonomisk, men ring til fagforeningen, her hos os er speditørerne i HTS.. Og så ring på kommunen og spørg hvilke konsekvenser det vil have for dig, det er mit bedste bud.. Du kan alligevel ikke bruge svarerne herinde som argument, i tilfælde af at du senere hen får noget andet at vide hos kommunen

Mange tak

prøvede kommunen i morges, men hende jeg skulle snakke med har selvfølgelig ferie. Så jeg kunne ikke rigtig vente og håbede derfor der var nogen her inde der havde været/er i samme situration

Anmeld

26. juli 2010

JacobsMoar

Lene-Oliver skriver:

Mange tak

prøvede kommunen i morges, men hende jeg skulle snakke med har selvfølgelig ferie. Så jeg kunne ikke rigtig vente og håbede derfor der var nogen her inde der havde været/er i samme situration

Aha..

Altså, der burde jo være en istedet for hende, så haster det.. Ville jeg ringe igen..

Men ja, det kan da sagtens være at der tilfældigvis er en i samme situation herinde

Anmeld

26. juli 2010

Trine89

hej, 

Stort tillykke med elevpladsen. 

Din løn elev vil ligge på omkring 11.000 om mdr. før SKAT. Men desværre ved jeg ikke hvor grænsen går på den støtte der er fra kommunen.. så der er nok ikke til meget hjælp alligevel. 

Men mon ikke der nok skal komme styr på det..

Men stort held og lykke herfra 

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.