Ørebetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

816 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. juli 2010

Marco2

Ja, det er en af de sygdomme jeg er kommet hjem med fra ferie.

Hold nu sjæft det gør naller!!! Tog til lægevagten med det samme vi kon hjem og har fået nogle øredråber. Nogen der har prøvet det og ved hvor længe der går før dråberne begynder så småt at virke? Har dryppet igår aftes og til morgen. Men det gør bare så stjernenaller at jeg ikke kan være mange steder og jeg doper mig med panodil, men må jo kun få 8 om dagen og det dækker slet ikke med de smerter?

Nogle der kan trylle og sige det er væk lige om lidt?

AG - 4000 kr fattigere pga Marco også har sprunget trommehinden....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

Siber

Marco2 skriver:

Ja, det er en af de sygdomme jeg er kommet hjem med fra ferie.

Hold nu sjæft det gør naller!!! Tog til lægevagten med det samme vi kon hjem og har fået nogle øredråber. Nogen der har prøvet det og ved hvor længe der går før dråberne begynder så småt at virke? Har dryppet igår aftes og til morgen. Men det gør bare så stjernenaller at jeg ikke kan være mange steder og jeg doper mig med panodil, men må jo kun få 8 om dagen og det dækker slet ikke med de smerter?

Nogle der kan trylle og sige det er væk lige om lidt?

AG - 4000 kr fattigere pga Marco også har sprunget trommehinden....

Hej,

Har ikke selv haft ørebetændelse, så kan ikke hjælpe dig. men Johanna har jo haft den mill gange, men jeg kan ikke lige give dig et svar på hvor hurtigt det hjælpe med dråberne.

God bedring, og var det ellers en god ferie??

Knus

Anmeld

27. juli 2010

Marco2

Hej Siber.

Tak for svar. Det går heldigvis bedre i det ene øre idag. Det er bare slet ikke til at klare at have ondt i ørerne. Nuj det er trælst.

Men om det var en god ferie?? Tjaa, den havde sine gode momenter, men tror at jeg på nuværende tidspunkt har for ondt, for meget kvalme, opkast, træthed og alt muligt andet negativt som desværre også fyldte meget på ferien, til at jeg lige nu syntes det var godt. Men når vi alle kommer ovenpå igen, synes vi sikkert det var en ok ferie.

Men tak fordi du spurgte.

AG - som glæder sig til nf imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.