allomin 1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.181 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. juli 2010

Sara.

er allomin 1 det samme som nan1 og beauvais 1 ?????

skal med fly til england i morgen og det er de eneste bøtter jeg har kunne finde i butikkerne.........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

LC

hmm, det er ikke 100% det samme i de 3 mærker, men du kan sagtens bruge alle 3 mærker fra fødsels.

Men nogle babyer får dårlig/hård mave af nogle af MMA-mærkerne så skal man bare skifte.

Men du kan sagtens bruge Allomin 1.

ellers kan jeg anbefale at kigge i køledisken, der står dem der hedder babymælk, de er fra Arla, og koster noget mindre

Anmeld

26. juli 2010

luckas-mor

jeg kan sige at de ikke er heelt de samme, for her bruger vi kun det når jeg ikke er hjemme meen luckas kan bestemt ikke tåle beauvais han kaster simpelthen op i en stoor stråle
meen allominen fra semper kan han sagtens tåle..
så den kan jeg godt anbefale

Anmeld

26. juli 2010

Silvermist

Som de andre også skriver, så kan man benytte alle 3 mærker fra fødslen af. Men selvfølgelig er det forskelligt fra baby til baby, hvad der fungerer bedst. Man er bare nødt til at prøve sig frem.

Ja og Babymælk fra Arla må også benyttes fra fødslen. Min yngste datter får Arla´s. Min ældste datter fik Allomin og sommetider Nan, da hun var baby.

Anmeld

26. juli 2010

Sara.

Tak for jeres svar

Så håber jeg ikke han reagere på allomin Har dog pulveret vi plejer at bruge med, så det kun til flyet....

Vidste ikke at arla også laver mælk til babyer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.