Helle30

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. juli 2010

linemus

Er jeg gået glip af din islagkage?

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

Helle30

Nej, det er du ikke. Har bare ikke fået den lagt ind endnu. Prøver lige...

Tak for påmindelsen

Anmeld

27. juli 2010

Helle30

Hermed et par stykker.

Det inderste i solsikkerne er ren Nutella. Ellers er pynten fondant.

Jeg havde rørt 3 slags is: Jordbær, chokolade og appelsin og lagt lagene sammen ovenpå en kiksebund. Min fantasi havde forestillet sig, at hvis jeg hældte flydende hvid chokolade ud fra toppen af kagen, ville den brede sig i smukke fald nedover siderne og stivne. Resultatet blev ikke så yndigt som fantasien, og jeg måtte bore for med min stegegaffel for at få lysholderne igennem chokoladen, men gæsterne var imponerede og Sofie var ovenud lykkelig, og det sidste var jo succeskriteriet. Så alt det der kiksede er min hemmelighed og de erfaringer, jeg kan bruge næste gang.

En anden erfaring er, hvor meget is 28 mennesker kan spise. Jeg havde forregnet mig big time, og således har jeg nu en hel islagkage, nøjagtig magen til denne, i fryseren.

- Helle

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. juli 2010

Kaufie

Jeg kan ikke se nogen fejl - det er godt nok den flotteste islagkage jeg har set! Og fødselsdagspigen ser umådelig glad og tilfreds ud!

Anmeld

27. juli 2010

Lise

WAAAAAUUUUUW!!!!

Det er udover min forstand hvordan man kan lave det der i is  Jeg er imponer't!

Anmeld

28. juli 2010

Anja

VILDT !! Jeg fatter bare slet ikke, hvordan I kan lave alle de flotte kager  - og nu islagkager.

Anmeld

28. juli 2010

Susan1978

Helle for Satan - du er for vild...

Anmeld

28. juli 2010

Helle30

Tak skal I have

- Helle

Anmeld

30. juli 2010

linemus

Wauw, den er bare superflot, Helle! Sikke nogle flotte solsikker! Hvor mange liter is er der i én lagkage? Uh, jeg ville gerne have sådan en ekstra en liggende i fryseren Har du frosset den med eller uden pynt?

Knus Line

Anmeld

2. august 2010

Helle30

Jeg har frosset den med pynt. Havde jo regnet med, vores gæster ville kunne spise dem begge, så jeg havde pyntet. Der er ca. 4 ltr. i en kage. Jeg er lidt spændt på, hvordan pynten reagerer på at være blevet frosset.

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.