Hver morgen når jeg skal på arbejde, har jeg det rigtig skidt... Jeg har altid døjet med kvalme hver morgen... Har prøvet både at spise og drikke noget hver morgen, det har da taget det værste - men ikke altid... Til tider er jeg svimmel og får svedeture... Hmm...
Som regelt får jeg det først meget bedre hen midt på dagen... Når jeg har de dage som næsten er der hver dag, laver jeg næsten ikke andet end at spise og drikke spande vis af vand for at få gang i kroppen....
Jeg mener ikke selv jeg spiser for lidt... Har hørt hvis man spiser lidt dagen før, altså ikke nok til at få kroppen kørende, kan man godt have det skidt næste dag... Ja altid døjet med det...
Nu har jeg ferie, stod op kl. 5.30 sammen med kæresten, og der var der slet ikke noget som helst der lignede... Jeg undre mig meget over det...
Er det fordi jeg ved jeg har ferie og ikke skal tidlig op, stresse rundt og få afleveret Julie i dagpleje, og mig hjem igen for at hente cykel så jeg selv kan komme afsted.... Mon det er alt det rendene hver morgen der gør jeg får/har det så skidt? Og nu hvor der er ferie er der intet...
Er der andre som er i samme båd eller noget? Fortæl gerne om det...
Anmeld