Er det bare mig eller andre der har noget lignende??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.473 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. juli 2010

Mira0911

Hver morgen når jeg skal på arbejde, har jeg det rigtig skidt... Jeg har altid døjet med kvalme hver morgen... Har prøvet både at spise og drikke noget hver morgen, det har da taget det værste - men ikke altid...  Til tider er jeg svimmel og får svedeture... Hmm...

Som regelt får jeg det først meget bedre hen midt på dagen... Når jeg har de dage som næsten er der hver dag, laver jeg næsten ikke andet end at spise og drikke spande vis af vand for at få gang i kroppen....

Jeg mener ikke selv jeg spiser for lidt... Har hørt hvis man spiser lidt dagen før, altså ikke nok til at få kroppen kørende, kan man godt have det skidt næste dag... Ja altid døjet med det...

Nu har jeg ferie, stod op kl. 5.30 sammen med kæresten, og der var der slet ikke noget som helst der lignede... Jeg undre mig meget over det...

Er det fordi jeg ved jeg har ferie og ikke skal tidlig op, stresse rundt og få afleveret Julie i dagpleje, og mig hjem igen for at hente cykel så jeg selv kan komme afsted.... Mon det er alt det rendene hver morgen der gør jeg får/har det så skidt? Og nu hvor der er ferie er der intet...

Er der andre som er i samme båd eller noget? Fortæl gerne om det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

Svei

Jeg tænker du får sovet det du skal i ferien og måske der ikek går så mange timer mellem du spiser mad...altså fra aften til morgen?

Jeg har selv tit øv morgener og tror det er træthed og sult der skaber mine...

Anmeld

26. juli 2010

Mira0911

Eva. skriver:

Jeg tænker du får sovet det du skal i ferien og måske der ikek går så mange timer mellem du spiser mad...altså fra aften til morgen?

Jeg har selv tit øv morgener og tror det er træthed og sult der skaber mine...

Jeg synes selv jeg prøver at spise jævntligt... Jeg går også hen og sover når jeg kan komme afsted med det...

Anmeld

26. juli 2010

BinaMor

jeg sys absolut du skal til lægen og havde undersøgt dig for nogle ting. det lyder da uudholdeligt og mærkeligt.

god bedring!

Anmeld

26. juli 2010

Mira0911

gabriellasmor skriver:

jeg sys absolut du skal til lægen og havde undersøgt dig for nogle ting. det lyder da uudholdeligt og mærkeligt.

god bedring!

Har skam været ved lægen for 1 måned siden ca. Der fik jeg konstateret en let depression... Og stress var det ikke, det udelukket hun med det samme...

Anmeld

26. juli 2010

BinaMor

MoarJ skriver:

Har skam været ved lægen for 1 måned siden ca. Der fik jeg konstateret en let depression... Og stress var det ikke, det udelukket hun med det samme...

men det ku da også være noget fysisk ik? jeg tænker D vitamin mangel? evt b eller c

Anmeld

26. juli 2010

Mira0911

gabriellasmor skriver:

men det ku da også være noget fysisk ik? jeg tænker D vitamin mangel? evt b eller c

Jeg er rigtig dårlig til at tage vitaminer... Måske jeg skulle tage og komme i gang med det... ;) Kunne være det vil hjælpe på det...

Anmeld

26. juli 2010

BinaMor

her er lidt symptoner på B vitamin mangel

http://www.b-vitaminmangel.dk/index.php?id=208

men ved at D også kan medføre depressioner olign

Anmeld

26. juli 2010

B&J

jeg sidder og tænker på om du mangler jern for så kan man godt blive vildt svimmel og træt eller for højt eller lav blodtryk smut du en tur til læge og få taget en lille blodprøve og ellers bare en undersøgelse 

Anmeld

26. juli 2010

Mira0911

B&J skriver:

jeg sidder og tænker på om du mangler jern for så kan man godt blive vildt svimmel og træt eller for højt eller lav blodtryk smut du en tur til læge og få taget en lille blodprøve og ellers bare en undersøgelse 

Ja det kunne det også være... Jeg tager en tur til lægen i ugens løb... ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.