Vægttab... Hmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. juli 2010

SHERO

Jeg har simpelthen ikke kunne tage mig sammen efter fødsel til at tabe mig, var igang med vægttab før graviditeten, men det gik lidt i stå... Nu har jeg så meldt mig mig på madlog, meeeen det har jeg heller ikke rigtig kunne tage mig sammen til....  Har virkelig INTET gjort, men nu har jeg tabt 6 kg på 20 dage... Hmmmm... Selvfølgelig meget velkommen, og giver da motivation til at komme igang. Men fatter det simpelthen ikke...

Nogen der ved om man taber sig ved at trappe amningen ned? (umiddelbart det eneste der har ændre sig i løbet af de sidste 20 dage) Krydser da bare fingre for det fortsætter hehe.... kunne være skønt...

En undrende, men GLAD tullen85

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

twinboys

Tullen85 skriver:

Jeg har simpelthen ikke kunne tage mig sammen efter fødsel til at tabe mig, var igang med vægttab før graviditeten, men det gik lidt i stå... Nu har jeg så meldt mig mig på madlog, meeeen det har jeg heller ikke rigtig kunne tage mig sammen til....  Har virkelig INTET gjort, men nu har jeg tabt 6 kg på 20 dage... Hmmmm... Selvfølgelig meget velkommen, og giver da motivation til at komme igang. Men fatter det simpelthen ikke...

Nogen der ved om man taber sig ved at trappe amningen ned? (umiddelbart det eneste der har ændre sig i løbet af de sidste 20 dage) Krydser da bare fingre for det fortsætter hehe.... kunne være skønt...

En undrende, men GLAD tullen85

Dejligt at du har tabt dig... De første 2 måneder tabte jeg 12 kg... Det var det jeg havde taget på under gaviditeten...

Majbritt

Anmeld

26. juli 2010

foto på lærred

Her tabte jeg mens jeg ammede. Tog noget på igen da jeg stoppede med at amme. Så kun godt for dig, at det ser ud som om du taber dig ved at nedtappe amningen. Håber du får smidt de kilo du ønsker.

Anmeld

26. juli 2010

Tina2

Nogle tager vist nærmest på mens de ammer.... Min svigerinde tog ikke ret meget på i graviditeten, men tog en masse på da hun ammede og først da hun stoppede begyndte hun at tabe sig igen.....

Jeg har altid tabt mig ved at amme og så passe en anelse på hvad jeg spiser... Tror det er meget forskelligt....

1. gang tog jeg +25 kg på og da min datter var 4 mdr havde jeg tabt 30 kg.

2. gang tog jeg +31 kg på og da min søn var 9 mdr havde jeg tabt alle 31 kg.... Skal lige siges jeg begge gange har tabt 15 kg indenfor den første uge efter fødslen, og da min søn blev døbt da han var 9 uger havde jeg tabt 22 kg.....

Denne gang er jeg pt på 16½-17 kg (uge 33) og håber bestemt ikke at komme så langt op som de andre gange :-) Det skal jo af igen, men er jo gået fint de andre gange, så håber det gør igen:-)

Anmeld

26. juli 2010

Svei

Jeg tog på af at amme, og tabte mig først efter....men 6 kg fedt kan man ikke tabe på 20 dage, så mon ikke du har smidt noget væske også...men det er da en god start og så får du lige et spark herfra, for hvis ikke du selv gør noget og vil det, så sker der jo ikke meget...

Hvor meget skal du tabe...husk at måle dig, sjovt at se hvor meget der ryger der også.. og ikek mindst før og efter billeder...

Anmeld

26. juli 2010

lululupo

Ville være dejligt, jeg er også lige begyndt at nedtrappe malkning, og jeg tog rigtig meget på også.... Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.