? om trip trap stol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.063 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. juli 2010

Siber

Hej Tøser,

Hvor længe bruger man en trip trap stol?

Jeg tænker om den lille ny skal overtage Almas (hun er nu 5 år) eller om Alma bruger sin til hun er.............år og vi skal have en ny til den lille ny!

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

Grynt

hejsa søde.

Begge mine unger (6½ og 3) fik (brugte) trip-trap stole i dåbsgave og bruger dem stadig. Syntes de sidder godt på dem. Regner egentlig med de bare fortsætter med dem en god stund endnu.

Måske, hvis I har plads, kunne I ønske jer en brugt en i gave? De fejler jo intet men er vel pænt dyre fra ny af

Anmeld

26. juli 2010

Anja

Jonas gad ikke sin mere, da Esther skulle bruge en, så hun overtog hans. Han var knap 5 år.

Har selv tænkt på det i fht den næste. Elias (som jo så er den ældste, der sidder på trip trap) er ca 3 år og 8 - 9 mdr, når den lille skal bruge trip trap. Gider næsten ikke have TRE trip trap stående, men synes også han er meget lille til at undvære sin trip trap. Har overvejet om den lille "bare" kan starte med at bruge Ikeastolen som vi har som ekstra til gæster.

Anmeld

26. juli 2010

linemus

Du kan vel gøre begge dele, for Alma er vel så stor, at hun godt kan nå fra en almindelig stol, gætter jeg på.
Jeg regner nu med Sebastian har sin stol til omkring 10 års alderen, hvis han da ikke vil af med den før, men pt. er det HANS stol. Vi har fået og købt brugte trip trap stole - det er meget billigere.

- Line

Anmeld

26. juli 2010

Siber

Grynt/Tina skriver:

hejsa søde.

Begge mine unger (6½ og 3) fik (brugte) trip-trap stole i dåbsgave og bruger dem stadig. Syntes de sidder godt på dem. Regner egentlig med de bare fortsætter med dem en god stund endnu.

Måske, hvis I har plads, kunne I ønske jer en brugt en i gave? De fejler jo intet men er vel pænt dyre fra ny af

Tak for svar

Jeg regner også med at Alma skal bruge sin trip trap en god stund endnu, men det vare bare mere om det var spild af penge, hvis det alligevel hedder 6 år og slut.

Men jeg synes nu også at hun sidder bedst på trip trappen, hun sidder så uroligt på en almindelig stol, fordi hun er lidt lille også skal hun op på knæ, ned igen osv osv.

Vi fik Almas stol i gave, og Johannas arvede vi efter oldmor som havde en stående, så ja så må vi se om vi skal købe ny eller brugt eller om der er nogen i fam der forbarmer sig!!!

Knus

Anmeld

26. juli 2010

Siber

Anja skriver:

Jonas gad ikke sin mere, da Esther skulle bruge en, så hun overtog hans. Han var knap 5 år.

Har selv tænkt på det i fht den næste. Elias (som jo så er den ældste, der sidder på trip trap) er ca 3 år og 8 - 9 mdr, når den lille skal bruge trip trap. Gider næsten ikke have TRE trip trap stående, men synes også han er meget lille til at undvære sin trip trap. Har overvejet om den lille "bare" kan starte med at bruge Ikeastolen som vi har som ekstra til gæster.

tak for svar

jeg har haft de samme tanker, omkring en billigere stol, men jeg tror nu at vi skal have en trip trap endnu!

Knus

Anmeld

26. juli 2010

Siber

linemus skriver:

Du kan vel gøre begge dele, for Alma er vel så stor, at hun godt kan nå fra en almindelig stol, gætter jeg på.
Jeg regner nu med Sebastian har sin stol til omkring 10 års alderen, hvis han da ikke vil af med den før, men pt. er det HANS stol. Vi har fået og købt brugte trip trap stole - det er meget billigere.

- Line

Tak for svar

ja det har du ret i, men jeg synes bare ALma sidder så uroligt på en alm stol, op på snk ned igen osv fordi hun alligevel er lidt for lille til en alm stol.

Jeg tror at det bliver en ny/brugt trip trap, hvis det er 4 år endnu vi snakker om!

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.