Bryster og kanel ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.368 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. juli 2010

Anasmor

Peter fyldte 25 igår, så overraskede ham med lidt godter... Han syntes BESTEMT ikke at traditionen med kanelen er charmerende, så han fik den i lidt mindre doser i form af stængerne... ...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

BabyStella!

Anasmor skriver:

Peter fyldte 25 igår, så overraskede ham med lidt godter... Han syntes BESTEMT ikke at traditionen med kanelen er charmerende, så han fik den i lidt mindre doser i form af stængerne... ...

Hehe, hvor fin  Sådan en kunne jeg oz godt ha´ nøjedes med da jeg blev 25 år for snart 5 år siden.... Nøjjj, jeg fik meget kanel!

Anmeld

26. juli 2010

lisbethita

Anasmor skriver:

Du er bare alt for dygtig ! Fanden den er flot!!!!!!

Anmeld

26. juli 2010

puttecolle

Anasmor skriver:

hold da helt op og flot kage.. du kan bare det der med kager :O) kan du bestemt godt være stolt af

Anmeld

26. juli 2010

Mira0911

Hvor er det en fin en kage... :)

Anmeld

26. juli 2010

Dot D

Hvor er de gode(og faste, hi hi hi) de dér bryster, dem kan han da kun være blevet glad for

Anmeld

26. juli 2010

twinboys

Super flot kage... Jeg vil også lære at lave dem...

Anmeld

26. juli 2010

birgitte

super super flot lavet... gid man havde sådan nogle selv hæ hæ

og din kitty kage er bare lisså fin og flot som altid!!!!

Anmeld

26. juli 2010

Susan1978

Perfekt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.