Hvad skal vi så nu efter nr. 2 SA i streg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

898 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

HenrietteBuchvadt

Lidt for historie.. Jeg testede positivt 20 april, havde SA 30 april, oplevede ingen mens før jeg testede positivt igen den 7 juli og havde SA 11 juli.. 12 juli viste en scanning en fin blommesæk, men en scanning i går kunne ikke vise noget

hmm.gif jeg må indrømme, jeg er MEGET splittet i forhold til hvad vi skal nu unsure.gif
På den ene side vil jeg bare springe på S og prøve at få en lille spire igen..
På den anden side tænker jeg, at min krop måske har brug for ro sad.gif

Hovedet tænker helt klart BABY, jeg er så skruk buhu.gif havde bare lovet S, at vi ville vente nogen måneder hvis det gik galt, men har på ingen måder lyst nix.gif og han er vidst heller ikke hel sikker på det der med at vente nej.gif
Hold op hvor er det svært at træffe denne beslutning, tænker "ja vi gør det fanme lad os nu se hvad der sker" sekundet efter tænker jeg bare " NEEEEJ det går ikke, hvad nu hvis vi mister igen, kan jeg bære det psykisk" kednej.gif

Hvad siger I andre som har haft et par SA'er i streg, prøvede I videre dunno.gif

Et helt andet problem er hvis vi skal vente (tænker vi venter 2-3 perioder hvis det bliver vente, der bliver valgt) hvilken prævation, jeg kan ikke tåle kondomer og p-piller glemmer jeg

Også må jeg indrømme at jeg stadig håber scanningsdamen tog fejl, ligesom den gang med Gabriella (der mente hun også jeg ikke var gravid) GAAAH det ville være meget nemmere hvis jeg indså det men for fanden det er svært

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Har ikke prøvet det så kan desværre ikke så meget andet end at sende dig et stort knus

Håber i finder den bedste løsning for jer.

Tænker at en enkelt periode måske er meget godt at holde pause, eller ihvertlfald ikke prøve for meget. Altså lade ÆL være ÆL, ikke røre tests osv.

Knus

Anmeld

25. juli 2010

HenrietteBuchvadt

Har ikke prøvet det så kan desværre ikke så meget andet end at sende dig et stort knus

Håber i finder den bedste løsning for jer.

Tænker at en enkelt periode måske er meget godt at holde pause, eller ihvertlfald ikke prøve for meget. Altså lade ÆL være ÆL, ikke røre tests osv.

Knus

Tak 

Vi har aldrig brugt ÆL test, det stresser os hvis vi gjorde det

Anmeld

27. august 2010

lille83

hej.

ville bare hører om i kom videre og hvordan har nemlig selv 2 sa og 1 ma. den 1. 19 maj, nr 2 den 31 juni og nu d 26 august en ma.

er ved at give op, trøster mig kun med vi har en søn på snart 2 og at jeg bliver så hurtigt gravid.

kram

Anmeld

27. august 2010

blomst84

Først skal du lige have et det er noget som er mega svært. Har selv haft 2 SA´er en den 23 januar og den anden 6 april i år. Jeg var ikke i tvivl jeg ville op på hesten igen med det samme, for lægen havde sagt til mig at hvis jeg arborterede 3. gang ville de undersøge mig og kæresten. Så jeg tænkte hvis der er noget galt med en af os så er der ingen grund til at trække den længere end højst nødvendigt. Jeg stod så med en positiv allerede igen den 3. maj og er i dag 20+1  men det har været et helvede de første 12 uger med at rende på toilettet hele tiden og tjekke efter blod osv... 

Men hvis du føler din krop har brug for en pause er det helt klart det du skal vælge 

Knus Sabrina 

Anmeld

31. august 2010

HenrietteBuchvadt

blomst84 skriver:

Først skal du lige have et det er noget som er mega svært. Har selv haft 2 SA´er en den 23 januar og den anden 6 april i år. Jeg var ikke i tvivl jeg ville op på hesten igen med det samme, for lægen havde sagt til mig at hvis jeg arborterede 3. gang ville de undersøge mig og kæresten. Så jeg tænkte hvis der er noget galt med en af os så er der ingen grund til at trække den længere end højst nødvendigt. Jeg stod så med en positiv allerede igen den 3. maj og er i dag 20+1  men det har været et helvede de første 12 uger med at rende på toilettet hele tiden og tjekke efter blod osv... 

Men hvis du føler din krop har brug for en pause er det helt klart det du skal vælge 

Knus Sabrina 

Planen var vi skulle holde pause, men jeg blev gravid igen, desværre aborterede jeg igen

Vi er nu sendt videre i systemet og skal til undersøgelse på haderslev sygehus d 13 september..

Jeg glæder mig til at få lidt afklaring og samtidig til at få lidt ro på nervøsiteten omkring kan vi få et barn eller hvad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.