skal bare lige ud med det ihhh....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

CamillaValby

Hej.

Jeg er så frusteret og sur. jeg har været i IUI behandling og skulle have haft min mens. omkring fredag d. 16.

Jeg var hos lægen i onsdags fordi jeg forsat ikke havde fået tante rød . Jeg blev tjekket ingen cyste SKØNT, fik så taget en blodprøve som jeg fik svar på senere på dagen, negativ ( som jeg dog også havde regnet med)

Her sidder jeg så igen på denne skønne skønne søndag inden den sidste arbejdsuge inden min sommerferie. Og venter forsat på tante rød.

Jeg fatter bare ikke hvorfor der skal gå så lang tid før jeg får det.

Er enda også gået over den normale cyklus.

Havde blot lige brug for at skrive dette da jeg er ved at blive sindsyg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

otlitrom

Øv, hvor irriterende!! I kan jo ikke rigtig komme videre inden tanke rød kommer (eller du tester positiv... er der stadig en mulighed for det?)

Stort knus!!

Anmeld

25. juli 2010

CamillaValby

kitty skriver:

Øv, hvor irriterende!! I kan jo ikke rigtig komme videre inden tanke rød kommer (eller du tester positiv... er der stadig en mulighed for det?)

Stort knus!!

nej lige præcis

Jeg tror det ikke, for så vidt jeg kan forstå skal jeg kunne have testet positiv for en uge siden.

En ting er at man er i behandling, men at man så skal til at slåas for at få det røde( plejer aldrig at have problemer med det) Det er såååååå belastende.

Anmeld

25. juli 2010

Sofiedk

Sender dig lige et kæmpe knus.

Forrige gang jeg var i behandling var jeg ved at gå totalt ud af mit gode skind, ventde og ventede på at få min mens, men den kom bare overhoved ikke og så pludselig 25 dage efter IUI kom den, totalt ud af den blå luft. Det hjælper nok ikke så meget for dig, men ville bare sige du ikke er alene og der ikke nødvendigvis er noget galt

Anmeld

25. juli 2010

CamillaValby

Sofiekdk skriver:

Sender dig lige et kæmpe knus.

Forrige gang jeg var i behandling var jeg ved at gå totalt ud af mit gode skind, ventde og ventede på at få min mens, men den kom bare overhoved ikke og så pludselig 25 dage efter IUI kom den, totalt ud af den blå luft. Det hjælper nok ikke så meget for dig, men ville bare sige du ikke er alene og der ikke nødvendigvis er noget galt

Det at vide at jeg ikke er alene trøster en del  tusinde tak.

Og endu engang tillykke med de dejlige to streger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.