Min dreng hader at køre bil...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.835 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

Hvem?

Hej

Har en ellers lækker dreng på 7 mdr, men hvis man skal køre mere end et kvarter bliver han fludstændig hysterisk, han er en dreng hvor der helst altid skal ske noget - overvejer (når han skifter stol) at invistere i den der dvd der kan hænge på nakkestøtten så han evt. kunne se lidt film, men er det for optimistisk til en på 9 mdr??

Ellers nogle gode råd mht. en behagelig biltur?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

Thildesmor

SanneBoe skriver:

Hej

Har en ellers lækker dreng på 7 mdr, men hvis man skal køre mere end et kvarter bliver han fludstændig hysterisk, han er en dreng hvor der helst altid skal ske noget - overvejer (når han skifter stol) at invistere i den der dvd der kan hænge på nakkestøtten så han evt. kunne se lidt film, men er det for optimistisk til en på 9 mdr??

Ellers nogle gode råd mht. en behagelig biltur?

Kan han måske være lidt køresyg, derfor han bliver sur? har du prøvet at sætte noget børnemusik på? eller man kan få sådan en smart en til at hænge over autostolen hvor der er legetøj i... måske det kunne flytte fokus fra køreturen

Anmeld

25. juli 2010

Hvem?

Thildesmor skriver:

Kan han måske være lidt køresyg, derfor han bliver sur? har du prøvet at sætte noget børnemusik på? eller man kan få sådan en smart en til at hænge over autostolen hvor der er legetøj i... måske det kunne flytte fokus fra køreturen

Vi har en cd i bilen han ellers elsker, der hænger legesager på hans autostol og vi har haft bilen på værksted for at få slået airbag'en fra så han kunne sidde foran, jeg har været inde i forskellige butikker og høre, da jeg troede det var autostolen han sad rigtig dårligt (Römer) men de siger alle han sidder perfekt,  men så snart der er gået  15-20 min gider han bare ikke mere, og da vi bor laaaang ude på landet, så ska vi jo altså ud og køre...

Anmeld

25. juli 2010

line melias mor

hvad med sådan en til at sætte på autostolen hvor der er rat og forskellige dimser med lyde osv på. ligesom rattet på en bil. den har vi og det har fået prinsessen til at elske at kører lange turer uden brok

Anmeld

25. juli 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Ha,ha,det kan godt være det her kun gælder for min søn,men han SKAL høre Rammstein,ellers bliver han også stiktosset.Der er aldrig noget med ham i bilen,men i sidste uge var min mor med i bilen,så der blev ikke tændt for Rammstein,og der skreg han hele vejen fra Frederikshavn til Aalborg.Så få fat i noget Rammstein

Anmeld

25. juli 2010

Hvem?

Pernilleh skriver:

Ha,ha,det kan godt være det her kun gælder for min søn,men han SKAL høre Rammstein,ellers bliver han også stiktosset.Der er aldrig noget med ham i bilen,men i sidste uge var min mor med i bilen,så der blev ikke tændt for Rammstein,og der skreg han hele vejen fra Frederikshavn til Aalborg.Så få fat i noget Rammstein

Ha ha, så er der bare mig der ikke magter at høre på det

Anmeld

25. juli 2010

TbCp

Pernilleh skriver:

Hahahaha! Det kan vi li'!

Anmeld

25. juli 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
TbCp skriver:

Hahahaha! Det kan vi li'!

JepsHan sidder simpelthen og headbanger og vifter med armene.Min lillebror er helt vild med det

Anmeld

25. juli 2010

mor2piger

min datter er nu 10 ½ månede, og er lige skiftet autostol så hun nu har en fremadvendt.

Indtil vi skiftede havde vi præcis det samme problem, hun skreg stort set fra man satte hende ind til vi nåede derhen vi skulle, vi har prøvet alt lige fra legetøj, til musik m.m intet hjalp det er mega stressende, men ikke desto mindre kunne hun bare ikke lide ikke at kunne se os, og det at komme ned og ligge og blive spændt fast. så ingen gode råd her, bare hæng i det ændre sig

Anmeld

25. juli 2010

Hvem?

mor2piger skriver:

min datter er nu 10 ½ månede, og er lige skiftet autostol så hun nu har en fremadvendt.

Indtil vi skiftede havde vi præcis det samme problem, hun skreg stort set fra man satte hende ind til vi nåede derhen vi skulle, vi har prøvet alt lige fra legetøj, til musik m.m intet hjalp det er mega stressende, men ikke desto mindre kunne hun bare ikke lide ikke at kunne se os, og det at komme ned og ligge og blive spændt fast. så ingen gode råd her, bare hæng i det ændre sig

Glæder mig sådan set også bare til han kan komme i når to autostol - så tror jeg også problemet er løst, men hold op hvor er det skrækkeligt ikke at kunne trøste ham, når jeg kører bil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.