så det test dag i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2008

Løvepigen

Ihh Sanne jeg har jo fulgt dig helt fra starten her på Baby.dk håber den er der denne gang, hvad sagde blodprøven ? er vildt spændt *krydse fingre* <--- hvis det da ikke er for sent (?)

Knus (L) Julie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2008

SaNiNa

skal op til min læge i dag er osse selv helt vildt spændt... men tror desværre den er negativ har plet blodt lidt.

Anmeld

8. februar 2008

SaNiNa

skal op til min læge i dag er osse selv helt vildt spændt... men tror desværre den er negativ har plet blodt lidt.

Anmeld

8. februar 2008

Løvepigen

øv med pletblødning. krydskerfingre.

Anmeld

8. februar 2008

Vibbe

Hej Sanne

Skriv endelig når du har været hos lægen, sidder helt fremme på stolen af bare spænding ;)

Pøj pøj hos Lægen

Anmeld

8. februar 2008

SaNiNa

Så jeg tilbage og den var negativ men min læge forslog at jeg skulle komme engang om måneden for at få tage blod prøven isted for testene da de snyder mig hele tiden.

men har stadig ikke fået min mens kun nogle små dryp...underlig...

Men sådan er det jo nogle gange... synte sgu (ikke bande Sanne) det er mega træls (skal jo ikke brokke mig der er jo andre som har kæmpet meget længerer)

Sanne (som ikke må bande i et helt døgn)

Anmeld

9. februar 2008

Heidimed lea

hej Sanne man må altså godt bande når tingene ikkke går som man vil, slet ikke når det har med at få børn og gøre;);)

håber det snart lykkes for jer, ved godt hvor hårdt det er at vente og vente. mæn tænk, i 2003 fik vi at vide at vi kun kunne få børn med hjælp, og idag er jeg gravid med nummer 3, den sidste naturlig:D

så husk tingene kan gå stærkt pludselig. krydser fingre for jer
knus Heidi fra augustrtermin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.