Hjælp! Klinikken har lukket :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

665 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

Filuka

Jeg er virkelig i vildrede lige nu. Vi skal i gang med første forsøg IUI i august - og det hele ville passe fint med at jeg skulle have mens om 7 dage og starte op med pergotime om 10 dage. Jeg plejer at få mens på dag 34. Men her til morgen (dag 28) havde jeg en smule rødt på papiret - næsten ingenting, men det var der. Havde gået med et spinkelt håb om at jeg måske allerede var gravid. Tænkte at det måske var implant-blødning for der er ikke kommet mere - men tør heller ikke håbe.(havde ægløsning på dag 18)

Det her virker måske som små problemer, men ved ikke om jeg skal begynde at tage pergotime på tirsdag hvis det viser sig at være mens. Vi ville i princippet godt kunne nå det - men har ingen mulighed for at snakke med dem på klinikken før den 2. august. Det ville bare slå os helt helt ud at skulle vente en måned mere - har ventet så længe... Føler mig sgu så dum - alle ville nok mene at det mest fornuftige ville være at vente til september

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

otlitrom

Jeg synes ikke du skal begynde. Du må vente.. Det samme må vi nok herhjemme.. Vi skal igang med første behandling og har ventet i ½ år på at komme igang... Vi må bare bide det i os.

Jeg synes ikke du skal starte uden klinikken ved det.

Men det kan være nogle af de erfarne har bedre svar...

Anmeld

25. juli 2010

pussekat

Filuka skriver:

Jeg er virkelig i vildrede lige nu. Vi skal i gang med første forsøg IUI i august - og det hele ville passe fint med at jeg skulle have mens om 7 dage og starte op med pergotime om 10 dage. Jeg plejer at få mens på dag 34. Men her til morgen (dag 28) havde jeg en smule rødt på papiret - næsten ingenting, men det var der. Havde gået med et spinkelt håb om at jeg måske allerede var gravid. Tænkte at det måske var implant-blødning for der er ikke kommet mere - men tør heller ikke håbe.(havde ægløsning på dag 18)

Det her virker måske som små problemer, men ved ikke om jeg skal begynde at tage pergotime på tirsdag hvis det viser sig at være mens. Vi ville i princippet godt kunne nå det - men har ingen mulighed for at snakke med dem på klinikken før den 2. august. Det ville bare slå os helt helt ud at skulle vente en måned mere - har ventet så længe... Føler mig sgu så dum - alle ville nok mene at det mest fornuftige ville være at vente til september

hejsa

du må ikke start op før du her få lov af sygehus og vi skal også venter et månde mere fik mens i fredag og vi skal i kort behanling og pis sygehus er lukke til den 2-8

Anmeld

25. juli 2010

Filuka

Jeg må bare værne mig med tålmodighed og håbe på at det enten er en pletblødning og ikke rigtig mens, eller at jeg er gravid (right!) tak for jeres svar - ved det jo godt, er bare så frustreret...

Anmeld

25. juli 2010

tinasmor

Det tæller først som blødningsdag (behandlingsmæssigt) når det er "rigtig" mens. Jeg får også nogle gange en lille smule rødt på wc-papiret gerne dagen før eller to dage før det rigtige "virkelig" kommer.

Det er først på anden dagen (eller hvad du har fået af vide fra din behandlingssted) efter den rigtige mens.

Anmeld

26. juli 2010

Filuka

Stadig ingen rigtig mens, men det niver og bider dernede. Håber bare at det kan vente til fredag med at komme - eller at det selvfølgelig bliver helt væk denne gang. Ringede lidt rundt i dag, og er blevet vejledt til at vente til september hvis jeg får mens inden fredag. Tjekker papiret hele tiden - er ved at blive lidt kulret.

Anmeld

26. juli 2010

tinasmor

Kender det alt for godt. Håber allermest det ikke kommer overhoved. hvis det kommer, så håber jeg for dig at det bliver efter fredag som du ønsker. Held og lykke med det.

Anmeld

29. juli 2010

Filuka

ligger selvfølgelig med de ledeste kramper ½ døgn før det helst skulle komme. Er begyndt at bløde en smule.. en kollega fortalte at det er den første hele blødningsdag der tæller som dag 1? Nogen der ved noget om det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.