Mit barn sover aldrig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

953 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

Anonym trådstarter

Har en dreng på 6 mdr, der føltes som om aldrig sover - han bliver lagt i seng hver aften alt mellem 19.30-20.30 og vågner 1-4 gange om natten og så står vi op ca. kl. 06 - det er jo vældig fint, men om dagen, han er vågen fra kl.06 også indtil kl. 10 hvor jeg sommetider er heldig han kan tage en halvtime, 10.00-10.30, hvorefter jeg så prøver at putte ham kl. 12.30 - men nej nej, han vil absolut være vågen indtil tidligst kl. 16 og der tager han så også kan en halv-en hel time(hvis han overhovedet vil sove), og så sover han først igen når han skal i seng til natten.

Syntes bare det ikke er meget han sover??? 

Jeg kan simpelthen ikke få ham til at sove, hvis han er lysvågen - hvilken han er ret tit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

Shibby

Lyder som mikkel da han var lille..fuck et mareridt..

Jeg var ved at blive sindsyg..Det ændrede sig ved de 5-6 mdr. Han sov igennem da han var et sted mellem 9 og 10 mdr. Der var nogle gange hvor jeg havde lyst til at dø af ren og skær udmattelse,men hey.. jeg klarede det ^^

Jeg kan kun råde dig til at få ham afsat et par dage så du kan sove ect.. Resten må du se tiden an med

Anmeld

25. juli 2010

Anonym trådstarter

Shibby skriver:

Lyder som mikkel da han var lille..fuck et mareridt..

Jeg var ved at blive sindsyg..Det ændrede sig ved de 5-6 mdr. Han sov igennem da han var et sted mellem 9 og 10 mdr. Der var nogle gange hvor jeg havde lyst til at dø af ren og skær udmattelse,men hey.. jeg klarede det ^^

Jeg kan kun råde dig til at få ham afsat et par dage så du kan sove ect.. Resten må du se tiden an med

Ville da være super at kunne afstætte ham, men der er ikke en mulighed, ville nu egentlig også høre om der var en der havde et godt råd mht. at sove.

Anmeld

25. juli 2010

Amelia<3

Du kan desværre ikke gøre så meget ved det. Min datter var sådan hun sov kun dog max 20 min på en hel dag og om natten vågnede hun hver time. Det var hårdt. Du er nyd til at være tolmådelig med h*n.

Har du prøvet at putte h*n ud i barnevognen om dagen?

Anmeld

25. juli 2010

Svei

Det gjorde min yngste søn heller ikke...det er hårdt, men de bliver jo heldigvis større....så det er bare om at leve med at du har en lille vågen fyr... og måske prøve at nyde det..

Anmeld

25. juli 2010

Anonym trådstarter

Amelisa <3 skriver:

Du kan desværre ikke gøre så meget ved det. Min datter var sådan hun sov kun dog max 20 min på en hel dag og om natten vågnede hun hver time. Det var hårdt. Du er nyd til at være tolmådelig med h*n.

Har du prøvet at putte h*n ud i barnevognen om dagen?

Det gik super fint i barnevognen om dagen indtil for en mdr's tid siden (havde dengang en princip med barnevognen om dagen og sengen om natten), han er begyndt at skrige som sindsyg hver gang han bliver lagt i barnevognen, han skriger så meget at han hverken kan få luft eller se noget for bare tåre, også tager jeg ham selvfølgelig op - selvom jeg trasker rundt gennem skov og skidt så vil han bare ikke sove, det hjælper sommetider og køre en tur, men det er jo ikke fedt at skal ud og køre hver eneste gang drengen skal sove.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.