Hej Piger
Så er jeg omsider også blevet medlem af denne fantastiske side! Jeg har for ca små 3 uger siden fundet ud af at jeg er gravid
, og er nu i min 6., 7., eller 8. uge. Jeg ved endnu ikke helt præcis hvor langt henne jeg er, da det hele er gået så stærkt efter jeg smed mine p-piller. Men det finder jeg forhåbentlig snart ud af når jeg skal til mit første læge besøg
Uhh glæder mig så meget!
Min kæreste, som jeg har været sammen med i over 7 år, er selvfølgelig super glad, men desværre er han ude og rejse, og kommer først hjem om 14 dage...(han har allerede været væk i ca 14 dage...) Det er altså lidt hårdt ikke at have nogen og snakke med det om, og dele sin glæde med, udover over telefonen
men vi har besluttet os for at fortælle vores familie det omkring den 14. august, da vi skal på ferie med min familie der
, og så er jeg jo også omkring 2½ måned henne i min graviditet.
Jeg kan endnu ikke se på min krop at jeg er gravid, udover min mave bliver super oppustet bare jeg spiser en lille smugle, så om aftenen ligner jeg en der mindst i 5. måned
og så har jeg en smugle ligamentsmerter, og selvom det selvfølgelig er lidt ubehageligt med de "smerter", så er jeg alligevel glad for at de er der, da de på en eller anden måde giver mig en trykheds fornemmelse for at så må der ihvertfald være et eller andet i min mave, da det jo ellers godt kan være lidt svært at forholde sig til når man ikke rigtig kan se eller mærke noget endnu
Glæder mig til at dele lidt flere oplevelser med jer herinde og læse om jeres forløb
Anmeld