Så kom muren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

Ønskebarnet

Jeg har gået og ventet på at komme til mit 2 besøg ved gynæklogen , for at få svar på alle mine blodprøver samt hvad der nu skal ske.

Tror i så ikke de ringer 3 dage før og aflyser min tid pga sygdom og ferie......så nu får jeg først en tid d 18 aug .

Jeg syntes selv jeg har været ret positiv igennem vores lange vej efter drømmen om en lillebror/søster , men efter aflysningen og en nyhed om min datter´s far skal være far igen (de har så kun prøvet meget kort tid.. så kom muren altså...tror aldrig jeg har grædt så meget før...hvorfor bliver alle andre gravide det er pisse træls .

Jeg hader den lange ventetid og hader min læge fordi hun lod det ta så langtid før hun ville hjælpe os.

Jeg ved faktisk ikke lige hvad jeg ville med det indlæg her...sku bare lige ha det ud .

Overvejer at købe babyklister nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Ønskebarnet skriver:

Jeg har gået og ventet på at komme til mit 2 besøg ved gynæklogen , for at få svar på alle mine blodprøver samt hvad der nu skal ske.

Tror i så ikke de ringer 3 dage før og aflyser min tid pga sygdom og ferie......så nu får jeg først en tid d 18 aug .

Jeg syntes selv jeg har været ret positiv igennem vores lange vej efter drømmen om en lillebror/søster , men efter aflysningen og en nyhed om min datter´s far skal være far igen (de har så kun prøvet meget kort tid.. så kom muren altså...tror aldrig jeg har grædt så meget før...hvorfor bliver alle andre gravide det er pisse træls .

Jeg hader den lange ventetid og hader min læge fordi hun lod det ta så langtid før hun ville hjælpe os.

Jeg ved faktisk ikke lige hvad jeg ville med det indlæg her...sku bare lige ha det ud .

Overvejer at købe babyklister nu.

Stort kram. Ventetiden kan bare være så pisse hård, og når den så bliver aflyst, og alle andre bliver gravide bare de kigger på hinanden så... Ja det er bare pisse hårdt. Jeg håber tiden går hurtigt, og du snart kan få nogle svar.

Anmeld

1. august 2010

otlitrom

Stort

Det ér virkelig hårdt at gå og vente. Man hænger virkelig fast i de datoer man har, det er milepæle i projektet. Og med en pludselig aflysning og en lang udsættelse, så knuses verdensbilledet! Det er ulideligt!

Jeg kan godt forstå du er blevet trist over, at din datters far skal være far igen, og at det er gået dem lidt. Hvad end vi vil eller ej, så gør det bare ondt at blive "overhalet", og det bliver ikke nemmere for hver dag der går. Det er en drøm at få et barn, og selvfølgelig gør det ondt, når det ikke lykkes!

Sender dig positive tanker, og skriv endelig herinde, når det brænder på. Hvis du har lyst!? Det har gjort ventetiden lidt nemmere at overskue, når jeg har kunnet dele frustrationerne med nogen der er i samme båd!

Knus Kitty

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.