Maven 39+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.353 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

Jibbe

Så er der kun 7 dage til terminen!!! Synes det er gået stærkt og synes lige nu at det er ok at der MAX er 3 uger til han kommer ud til os (+/- et par dage)

Denne uge har været hektisk... vi har holdt afskedsmiddag i mandags for min mands lillebror som skal være væk i 4-5 måneder, vi har holdt vores rådhusbryllup hjemme i haven og lavet mad osv... Der har været scanning og tjek på sygehuset og besøgt familie í sommerhus, samt været til endnu et rådhusbryllup igår  Derudover har jeg sovet så elendigt de sidste par dage pga de vildeste hosteanfald...

Så idag slapper jeg af og prøver at tage mig sammen til at pakke den der taske til sygehuset. Det kan jo ske hvert øjeblik nu...  Vi skal være forældre en dag meget snart... og tror snart heller ikke maven kan blive større og rundere!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

moniquesmor

sååå fin en mave tillykke med vente tiden snart er forbi

Anmeld

25. juli 2010

Jibbe

moniquesmor skriver:

sååå fin en mave tillykke med vente tiden snart er forbi

Tusind tak! Ved ikke om jeg helt forstår at ventetiden snart er slut, men det tror jeg slet ikke man kan forberede sig på

Anmeld

25. juli 2010

FrkLarsen

Super smuk mavse!  

Selvom det nok bliver en stor lettelse at komme af med den i denne varme!  

Anmeld

25. juli 2010

Jibbe

FrkLarsen skriver:

Super smuk mavse!  

Selvom det nok bliver en stor lettelse at komme af med den i denne varme!  

Ja og alligevel så tror jeg at man kommer til at savne den lidt... at man kan sidde og nusse med den og snakke til den Nu kommer han jo ud om lidt og det er da dejligere men det er nu også hyggeligt at være gravid

Anmeld

25. juli 2010

FrkLarsen

Jibbe skriver:

Ja og alligevel så tror jeg at man kommer til at savne den lidt... at man kan sidde og nusse med den og snakke til den Nu kommer han jo ud om lidt og det er da dejligere men det er nu også hyggeligt at være gravid

Ja savnet til maven vil klart være der!  

Jeg synes det er hårdt at være gravid nu, en masse stygge plukveer, ond i lænd og ryg og ikke mindst følelsen af løse hofter, det gør så av :/ 

Det bliver spændende at se hvem der kommer først til fødegangen

Anmeld

25. juli 2010

Jibbe

FrkLarsen skriver:

Ja savnet til maven vil klart være der!  

Jeg synes det er hårdt at være gravid nu, en masse stygge plukveer, ond i lænd og ryg og ikke mindst følelsen af løse hofter, det gør så av :/ 

Det bliver spændende at se hvem der kommer først til fødegangen

Hehe ja det bliver spændende hvem der føder først! Jeg er da lidt foran på dage i det mindste Men til gengæld har jeg ikke helt så slemme gener som dig lyder det til, så jeg under dig næsten at du kommer først!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.