38+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.253 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

FrkLarsen

Ja så kom der sku endnu et billede af den tigerstribede mavse

Jeg går nu til tjek på sygehuset, de mistænker fostervandforgiftning, og så er lillepigen skønnet til at være en lille en (i onsdags 2800g) . 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

Jibbe

FrkLarsen skriver:

Ja så kom der sku endnu et billede af den tigerstribede mavse

Jeg går nu til tjek på sygehuset, de mistænker fostervandforgiftning, og så er lillepigen skønnet til at være en lille en (i onsdags 2800g) . 

Fin mave også på trods af striberne

Håber da at alt er som det skal være derinde. I torsdags da jeg var 38+4 scannede de ham til 3000 gram og i søndags da jeg var 38+0 skønnede de ham til ca. 2800 gram. Jeg fik af vide at det var en rigtig fin størrelse til en lille en som mig, så jeg håber da også din lille pige er helt okay derinde på trods af vægten

Anmeld

25. juli 2010

FrkLarsen

Jibbe skriver:

Fin mave også på trods af striberne

Håber da at alt er som det skal være derinde. I torsdags da jeg var 38+4 scannede de ham til 3000 gram og i søndags da jeg var 38+0 skønnede de ham til ca. 2800 gram. Jeg fik af vide at det var en rigtig fin størrelse til en lille en som mig, så jeg håber da også din lille pige er helt okay derinde på trods af vægten

Maaange tak  

Jeg var også en bette pige på 2540g da jeg blev født, og sølle 49cm (er dog tvilling). 

Så længe hun har det godt, og ikke er et skellet når hun kommer ud så skal det hele nok gå, selvom en elastik baby er super nuttet  

Skal tjekkes igen onsdag hos jordemoderen der er jeg så 38+4 også. Regner med at få 3000g at vide, men jordmødre kan jo vurdere forkert

Anmeld

25. juli 2010

Jibbe

FrkLarsen skriver:

Maaange tak  

Jeg var også en bette pige på 2540g da jeg blev født, og sølle 49cm (er dog tvilling). 

Så længe hun har det godt, og ikke er et skellet når hun kommer ud så skal det hele nok gå, selvom en elastik baby er super nuttet  

Skal tjekkes igen onsdag hos jordemoderen der er jeg så 38+4 også. Regner med at få 3000g at vide, men jordmødre kan jo vurdere forkert

Ja de kan skønne meget forkert Vi var til ekstra scanning fordi vores ene jordemoder mente at han vejede 3000 gram for 3½ uge siden og den anden jordemoder mente jo så at han vejede det samme eller mindre 3 uger efter... så vi skulle lige ind til en tilvækstscanning Men den kan jo også vise forkert, min svigerinde blev scannet dagen før fødslen og det viste 3500 gram og ud kom en lille pige på 2600 gram... så det er jo meget usikkert.

Men jeg krydser fingre for at alt er som det skal være og at du snart ser din lille pige uden for maven... det er jo ved at være meget meget snart!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.