Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så fik jeg endelig pakket den kasse ud, hvor kablet til kameraet lå i.. Så er jeg med igen.. Stor og rund!! Bud på køn er hjertelig velkomne..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mai-pigen skriver: Så fik jeg endelig pakket den kasse ud, hvor kablet til kameraet lå i.. Så er jeg med igen.. Stor og rund!! Bud på køn er hjertelig velkomne..
Flot og rund - hmmm rent gæt en lile pige
iHH. Hvor har du en FLOT mave! Jeg gætter på dreng., Kun pga den spidse mave
Men hvor er du flot gravid!
milla83 skriver: iHH. Hvor har du en FLOT mave! Jeg gætter på dreng., Kun pga den spidse mave Men hvor er du flot gravid!
Tak, det var sødt sagt... Trænger man sgu til at høre, når man er stor og tyk..
Ja, du er da bare superflot gravid!!!! Hm, tror jeg gætter på pige :-) Er selv gravid og venter en trunte :-)
Tina2 skriver: Ja, du er da bare superflot gravid!!!! Hm, tror jeg gætter på pige :-) Er selv gravid og venter en trunte :-)
Ihh tak, og i lige måde.. Super flot mave du har.. Kan se vi er næsten lige langt..
npn skriver: Wow.. Du er da bare super flot Og det bliver helt sikkert en pige
Wow.. Du er da bare super flot Og det bliver helt sikkert en pige
Helt sikkert!! Vi er så spændte!! Og tusind tak for komplimenten!!!
Sikke en fin mave
Gætter også på en pige, ligner meget den mave jeg havde og det var en pige....
Mille83 skriver: Sikke en fin mave Gætter også på en pige, ligner meget den mave jeg havde og det var en pige....
ok, det er så spændende, sommetider fortryder man helt man ikke fik det at vide...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128