Lullaby skriver:
Min svigermor og min mand bliver færdige som lærer her i august. Vi skal så holde dimissions fest for dem. Jeg synes jo der skal laves en fondantkage som er rigtig sjov. Derfor har jeg tænkt på en lang linialkage (en kæmpebradepande som bliver skåret op i lige store lange stykker, overtrækkes med hvid fondant og så bliver det sat sorte streger på med min lakridstrus) og en viskelæderkage som bliver en højere kage (nok bradepander ovenpå hinanden, overtrækkes med hvid fondant). Mht. viskelæderkagen er jeg lidt i tvivl om når nu den bliver høj om der ikke skal være noget imellem de 2 lag for at den ikke bliver tør? Og hvordan kan man lave en slags slidtage på den ene ende så det ligner et viskelæder der er blevet brugt??
Du kan lave det så der er en
lille bitte smule fnuller der hvor det skal se ud som om det er blevet brugt, og så et lidt større område på samme sted, som er lyst gråt....
En idé til hvordan hviskelæderet skal se ud....
Du kan lave et af dem der er blå i den ene ende, og hvide i den anden. Hvis du ikke lige havde andet i tankerne altså... Et helt hvidt er måske svært at få til at se ud af noget tænker jeg...
Eller hvad var din egen idé?
Anmeld