Diana... skriver:
Tyv stjålet fra en anden side men er lidt sjov.
Så hvad få i pige eller dreng?
Her er mine svar
I kan bare kopier min og lave mine svar om 
Sætter også lige linket på til der hvor den er fra.
http://voresborn.dk/gravid/5764-gravid-her-er-otte-mader-at-gaette-barnets-kon
MINE SVAR!
Hvad har du hungret mest efter under graviditeten? Er det søde sager, er der en del som mener, at du venter en pige. Er det derimod salt eller surt, bliver det en dreng. Søde sager
Hvis du har problemer med uren hud under graviditeten siges det, at du venter en pige. Piger stjæler nemlig morens skønhed – derfor bumserne. Nope fin hud her ind til videre.
Lav ring-testen. Tag din vielsesring af eller lån en, hvis du ikke selv har en. Hæng den i et hårstrå fra dit eget hoved og hold den over maven. Hvis den snurrer i cirkler, venter du en pige. Bevæger den sig frem og tilbage, bliver det en dreng. Frem og tilbage 
Mayaindianerne siges, at finde ud af barnets køn ved at kigge på morens alder og det år barnet blev undfanget. Hvis begge tallene er enten lige eller ulige, så bliver det en pige. Hvis det ene tal er lige og det andet ulige, så bliver det en dreng. Jamen det siger så en lille dreng 27 år og undfanget i 2010
Næste gang du er ved jordemoder eller læge, så spørg hvor mange slag i minuttet barnets hjerte slår. Slår det mere end 140 slag i minuttet mener mange, at det er en pige. Slår det mindre end 140 slag, er det i stedet en dreng. 156 siger den her
Nøgletesten kan man ikke lave på sig selv, men du kan teste den på en gravid veninde. Læg en nøgle på et bord og bed hende om at tage den. Hvis hun løfter nøglen i den smalle del, så venter hun en pige. Tager hun i stedet fat i den tykkere del af nøglen, så venter hun en dreng Har ikke lavet
Kig på din mave. Sidder maven højt, siger mange at det er en pige, du venter. Sidder maven derimod lavt, er det en dreng. Her sider den højt lige som sidst og der var det en dreng.
Var du meget dårlig i det første trimester? Så er der mange der mener, at det er en pige, som du venter. Var du kun lidt eller slet ikke dårlig, er det en dreng. Uhh jeg har været MEGET syg under første trimester og var det også første gang og der blev det en dreng
I følge denne test bliver det en lille pige den siger 4 - 3
Hvad har du hungret mest efter under graviditeten? Er det søde sager, er der en del som mener, at du venter en pige. Er det derimod salt eller surt, bliver det en dreng. mest sat og surt
Hvis du har problemer med uren hud under graviditeten siges det, at du venter en pige. Piger stjæler nemlig morens skønhed – derfor bumserne. ja bumser på ryggen
Lav ring-testen. Tag din vielsesring af eller lån en, hvis du ikke selv har en. Hæng den i et hårstrå fra dit eget hoved og hold den over maven. Hvis den snurrer i cirkler, venter du en pige. Bevæger den sig frem og tilbage, bliver det en dreng. har jeg ikke lavet
Mayaindianerne siges, at finde ud af barnets køn ved at kigge på morens alder og det år barnet blev undfanget. Hvis begge tallene er enten lige eller ulige, så bliver det en pige. Hvis det ene tal er lige og det andet ulige, så bliver det en dreng.
Næste gang du er ved jordemoder eller læge, så spørg hvor mange slag i minuttet barnets hjerte slår. Slår det mere end 140 slag i minuttet mener mange, at det er en pige. Slår det mindre end 140 slag, er det i stedet en dreng. skal jeg spørge om 
Nøgletesten kan man ikke lave på sig selv, men du kan teste den på en gravid veninde. Læg en nøgle på et bord og bed hende om at tage den. Hvis hun løfter nøglen i den smalle del, så venter hun en pige. Tager hun i stedet fat i den tykkere del af nøglen, så venter hun en dreng Har ikke lavet
Kig på din mave. Sidder maven højt, siger mange at det er en pige, du venter. Sidder maven derimod lavt, er det en dreng. kan jeg ikke se endnu
Var du meget dårlig i det første trimester? Så er der mange der mener, at det er en pige, som du venter. Var du kun lidt eller slet ikke dårlig, er det en dreng. har haft lidt kvalme og træthed men ved ikke om det er meget, når man høre på andre er jeg heldig så vælger at sige nej
3-1 til en lille prins, lidt sjovt at lave selvom jeg ikke kan se så meget endnu på mavsen er kun 9+3.