Øv, Magnus har brækket benet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.184 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. juni 2008

Karina

i børnehaven sidste mandag. Det er en børnehave hvor der er en stue (6 handicappede børn) - de har en specialgynge hvor de andre sommetider skubber de handicappede, og på en eller anden måde kom Magnus under gyngen og brækkede skinnebenet 2 steder. Der var ikke noget at se på benet så jeg hentede ham bare da han græd så'n og fik ham hjem at sove :$ så sagde jeg til ham at det var bedre bagefter - men han græd stadig da han vågnede - så skulle vi til læge, så høl han da igen, for der havde han været for en uge siden og var blevet prukket som de gør til 4 års undersøgelsen. Lægen kunne ikke se noget, men da han ikke ville støtte blev vi sendt til skadestuen til røngen - sørme at det ikke bare bare pylder :$, benet i gips i 8 uger og i kørestol (som om jeg ikke havde nok at slæbe på) Nå men det kniber jo så med at få den knægt til at sidde stille. Vi tegner, laver perler og i dag vil jeg i Netto efter nogle billeder vi kan male på. Så skal vi også lige i børnehaven og sige farvel - da han i morgen skal i ny børnehave nogle timer. Så må vi se hvad de siger til benet om en uge på Farsø sygehus - hvor vi skal til kontrol og have lagt en ny gips ha en god da (H) Karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2008

3rollinger

Hej Karina

Nej, stakkels Magnus. Det var da et svaert uheldigt fald. Og hvor tog han det alligevel fint.

Jeg kan godt se at du maa opbyde al din kreative formaaen for at holde en ham aktiveret i 8 siddende uger.

Held og lykke og rigtig god bedring med ham.

(H)
Trine

Anmeld

30. juni 2008

linemus

Åh nej, hvor synd for ham! Jeg kan godt forstå, det må være svært at beskæftige ham, når han skal sidde stille. Hvis det var min dreng, ville jeg nok også prøve med dvd-film og computer, men alligevel bliver de jo hurtigt trætte af det. Det er godt nok surt for sådan en bette dreng. God bedring med ham!

Knus Line

Anmeld

7. juli 2008

Karina

Hej Piger

Var I dag på Farsø Sygehus til kontrol - det så fint ud. Vi fik en gips på som går helt omkring benet. Brudene så fine ud, og vi skal så til Aalborg Sygehus om 4 uger, da de er eksperter i "børnebrud".

1 uge brugte jeg de sidste omsorgsdage, og vi havde ferie i sidste uge så var han i den nye børnehave et par timer tirs, ons og fredag.

Så imorgen er ferien atter slut og starter først igen uge 33-34. Og jeg skal starte i skole om tirsdagen (i arbejdstiden) og så holder jeg barselsfri hver mandag fra 1/9 (har 19 uger tilbage fra Magnus)

Kan I have en rigtig god uge
knus Karina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.