i børnehaven sidste mandag. Det er en børnehave hvor der er en stue (6 handicappede børn) - de har en specialgynge hvor de andre sommetider skubber de handicappede, og på en eller anden måde kom Magnus under gyngen og brækkede skinnebenet 2 steder. Der var ikke noget at se på benet så jeg hentede ham bare da han græd så'n og fik ham hjem at sove :$ så sagde jeg til ham at det var bedre bagefter - men han græd stadig da han vågnede - så skulle vi til læge, så høl han da igen, for der havde han været for en uge siden og var blevet prukket som de gør til 4 års undersøgelsen. Lægen kunne ikke se noget, men da han ikke ville støtte blev vi sendt til skadestuen til røngen - sørme at det ikke bare bare pylder :$, benet i gips i 8 uger og i kørestol (som om jeg ikke havde nok at slæbe på)
Nå men det kniber jo så med at få den knægt til at sidde stille. Vi tegner, laver perler og i dag vil jeg i Netto efter nogle billeder vi kan male på. Så skal vi også lige i børnehaven og sige farvel - da han i morgen skal i ny børnehave nogle timer.
Så må vi se hvad de siger til benet om en uge på Farsø sygehus - hvor vi skal til kontrol og have lagt en ny gips
ha en god da
(H) Karina
Anmeld