Maven bevæger sig <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.387 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. juli 2010

Fru.Mäes <3

Har total OPTUR på i dag

Min kæreste og jeg var til fødselsdag igår aftes, hos en af hans venner. Sidder så helt tilbage lænet i sofaen, og kan godt mærke bette pjevs har gang i noget inde i maven..

SÅ sidder og kigger ned på maven - også PLUDSELIG bevæger den sig sørme.. Blev første sådan lidt "ARH, det tror jeg nu ikke".

Men siger så til min kæreste, at han lige skal prøve at kigge på min mave - og ganske rigtigt. Igen bevæger den sig! NEJ, det var fedt altså...

Måtte bare lige dele det med jer, da min forældre ikke er hjemme - og kan ikke få fat i dem

Krams Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

Dansker I Holland

FrøkenHedegaard skriver:

Har total OPTUR på i dag

Min kæreste og jeg var til fødselsdag igår aftes, hos en af hans venner. Sidder så helt tilbage lænet i sofaen, og kan godt mærke bette pjevs har gang i noget inde i maven..

SÅ sidder og kigger ned på maven - også PLUDSELIG bevæger den sig sørme.. Blev første sådan lidt "ARH, det tror jeg nu ikke".

Men siger så til min kæreste, at han lige skal prøve at kigge på min mave - og ganske rigtigt. Igen bevæger den sig! NEJ, det var fedt altså...

Måtte bare lige dele det med jer, da min forældre ikke er hjemme - og kan ikke få fat i dem

Krams Rikke

Ja det er altså bare SKØNT når maven bevæger sig Hihi... Hvor langt er du henne nu ? Min har bevæget sig i over en uge nu...

Og jeg er 23+5

Anmeld

25. juli 2010

Fru.Mäes <3

Jamen jeg er 23+4 uger henne i dag - så vi er næsten lige langt  Min moderkage ligger lige foran ham, så derfor er der gået længere tid før jeg kunne mærke ham - men NU er der bare ingen tvivl

ELSKER det virkelig når man kan mærke han fiser rundt derinde

Anmeld

25. juli 2010

Dansker I Holland

FrøkenHedegaard skriver:

Jamen jeg er 23+4 uger henne i dag - så vi er næsten lige langt  Min moderkage ligger lige foran ham, så derfor er der gået længere tid før jeg kunne mærke ham - men NU er der bare ingen tvivl

ELSKER det virkelig når man kan mærke han fiser rundt derinde

Ok det er da dejligt Min moderkage lå osse foran baby, tror måske den har rykket sig eller osse kan jeg bare mærke baby MEGET Første gang jeg mærkede baby uden at manden havde mærket det, hvor jeg IKKE var i tvivl mere var nok omkring uge 16 Har du børn eller er det din første ?

Knus Sussie 23+6

Anmeld

25. juli 2010

Fru.Mäes <3

Min kæreste mærkede ham for første gang igår aftes, han var helt vild  - og jeg er bare glad for at han nu osse kan mærke ham. SÅ tror jeg, han føler at han er lidt mere med i det hele..

Jamen, det er simpelthen min første - så det er smadder spændende altså . Glæder mig rigtig meget, selvom der er masser af ting - jeg synes, jeg IKKE har styr på endnu. Men mon ikke det kommer, når man har fået ham..

Kan se du har 2 piger i forvejen - hvor er de bare fine

Anmeld

1. august 2010

Tanja Hedelund Jensen

Jeg har nu i et par uger mærket liv. Min mand har også mærket liv... han varfaktisk den første af os det så maven bevæge sig...

Det er den classiske historie om at jeg mærker masser af liv, men lige så snart han prøvet at lægge hånden så ligger den bare helt stille og leger gemmeleg. Da manden så fjerner hans hånd igen, så er det at han siger at han så at der var noget der bevæget sig, hans hånd komme meget hustigt tilbage på maven og så fik han også lov til at der er godt gang i den lille.... Jeg blev bare totalt rørt og tårende løb ned af kinderne.

Jeg måtte selv vente i over en uge før jeg fik lov til at se maven bevæge sig...

Det er bare en total fed men også under fornemmelse det med at mærke liv og vide at der er en lille person der ligger og svømmer runde i ens maven syntes jeg.

Anmeld

2. august 2010

Fru.Mäes <3

Åhh, det er bare en fan tastisk fornemmelse, når de små rører på sig - i maven

Min mor og lillesøster, er så opslugt af maven når de er her eller jeg er der.. MEN ingen af dem har set maven røre på sig endnu - min far har dog set det.. SÅ de 2 andre, er ikke så tilfredse med det..

MEN mon ikke snart de ser det

Anmeld

2. august 2010

Dansker I Holland

FrøkenHedegaard skriver:

Min kæreste mærkede ham for første gang igår aftes, han var helt vild  - og jeg er bare glad for at han nu osse kan mærke ham. SÅ tror jeg, han føler at han er lidt mere med i det hele..

Jamen, det er simpelthen min første - så det er smadder spændende altså . Glæder mig rigtig meget, selvom der er masser af ting - jeg synes, jeg IKKE har styr på endnu. Men mon ikke det kommer, når man har fået ham..

Kan se du har 2 piger i forvejen - hvor er de bare fine

Jaa jeg har to piger i forvejen De er bare SÅ skønne altså Og begge blefri hihi.. Hvilken dato var du nu sat til ?

Knus Sussie 25+0

Anmeld

3. august 2010

Fru.Mäes <3

Åhh, jeg arbejder i børnehave - og ved hvor dejligt det er når ungerne bliver blefri

Så det er da dejligt, at de begge er uden ble - især når der kommer én mere..

Jamen, jeg har termin den 18 November - så det bliver simpelthen så spændende altså

Anmeld

4. august 2010

Dansker I Holland

FrøkenHedegaard skriver:

Åhh, jeg arbejder i børnehave - og ved hvor dejligt det er når ungerne bliver blefri

Så det er da dejligt, at de begge er uden ble - især når der kommer én mere..

Jamen, jeg har termin den 18 November - så det bliver simpelthen så spændende altså

Ok jamen så må vi se hvem af os to som føder først hihi... Og ja det er rigtig skønt at mine piger er blefri. Storesøster er VILDT stolt af sin lillesøster som nu osse er en stor pige hehe...

Ser du osse barnevogne over det hele og små babyer ? Det gør jeg, og det er helt vildt så skruk jeg er altså ggg.... Glæder mig bare SÅ meget til vores lille baby kommer ud til os

Knus Sussie 25+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.