MorTilGustav skriver:
... med en ny og fin fødsels- og dåbsattest med Gustavs fars navn tilføjet nu efter en ret lang ventetid.. Tror han har prøvet at trække det så meget ud som muligt men NU er den her
Pyha, det er rart at have den i hånden og vide at nu er det hele på plads.. Det vil jeg da håbe..! Så lige DUM den anden dage hvor en af pigerne (mener det er Stine) pludselig får at vide at hun og faderen skal have fælles forældremyndighed selvom han intet har med barnet at gøre
Det skete efter faderskabet var fastslået.. Gik hurtigt på nettet og kunne så vide jeg forstå konstatere at det kun sker hvis forældrene har været gift eller boet sammen før fødslen.. Nogen der ved noget om det..? Går da stærkt ud fra at jeg beholder den fulde forældremyndighed uanset hvad nu 
Og hvordan er det egentlig når man er på SU? Den eneste indkomst han har er SU'en men det blir der ikke taget hensyn til, eller..?
Tillykke med det nye papir.. ;O)
Nej, det er kun hvis han søger at det kan komme på tale..
mht til su., nej det bliver der ikke taget hensyn til, men har han et fritidsjob, så får han jo fradraget, så han får udbetalt mere og bruger han ikke fradraget, kommer der vel ekstra tilbage fra skattefar.. så det skal du altså ikke tænke på, men han skal selv opgive det til skattevæsenet.
og så et kæmpe tillykke igen.. 
Anmeld